dzieki bogu :DDberti666 pisze:nic ci nieporysuja tylko naklada na rant zeby sie trzymaly przyrzady
a co z rozporka??
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
przy takiej wymianie kółek to nie robi żadnej różnicy przy jeździe, ale mówię że według ich prawa to co chwilę by było trzeba jeździć do nich na ustawieniaquattro pisze:maszyna jest bardzo czula ale podczas jazdy mysle ze nie robi to różnicy, pomysl, np masz 14 cali felge zimowa z opona 55 a letnia 15/45 wiec raczej na obwodzie roznicy nie robi, tam mi sie wydaje
Nie.shift pisze:a panowie, powiedzcie czy po wstawieniu rozpórki górnej przód ustawić kąty, czy nic się nie zmieni? Rozpórka będzie montowana na podniesionym aucie.
U mnie 30-70Fox_00 pisze:[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 21:50 ]no właśnie, czyli trafiłem w 120 hehk0nr4d pisze:Od 60 do nawet 120zł zależy gdzie trafisz.
heh a w sumie zmieniając z jednego rozmiaru na drugi to trzeba jechać na ustawienie no chyba że zimówy i letnie miałeś takiego samego rozmiaru [/quote]berti666 pisze:
Błąd pomiaru, ewentualnie manipulacja pomiarem abyś myślał że słusznie robisz zostawiając u nich więcej kasy. Zmieniając koła zmienia się tylko wysokość auta, geometria pozostaje dokładnie ta sama.Fox_00 pisze:tak jak wyżejquattro pisze:pierwsze słyszę, a co ma piernik do wiatraka?
Zmieniają się już minimalnie kąty itp, co na kompie od razu widać u nich
wiadomo, nie szkodzi to w jeździe i nie ździera opon, ale niby od razu powinno się poustawiać wszystko
nie tyle zbieżność co kąt
nic nie trzeba zmeiniac geometria na kazdym kole jest taka sama...Fox_00 pisze:heh a w sumie zmieniając z jednego rozmiaru na drugi to trzeba jechać na ustawienie no chyba że zimówy i letnie miałeś takiego samego rozmiaru
to juz wina zuzycia opony lub ilosci powietrza...przeciez kat jak sie ustawi na amorku dobry to zawsze bedzie taki sam... matematyka!Fox_00 pisze:Zmieniają się już minimalnie kąty itp, co na kompie od razu widać u nich
pojechałeśmikew_86 pisze:ta-technix to taczka, kiedyś w innym aucie na nim jeździłem... jak dla mnie taki zawias to tylko na dobre drogi, generalnie jest sztywny i twardy... auto staje się super zwrotne, ale amortyzacji nie ma prawie żadnej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości