golf 3 tdi 1.9 nie pali jak jest zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				ZbyszekGolf
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 522
 - Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
 - Lokalizacja: Danków
 - Kontakt:
 
- 
				Endrju_Gdansk
 - Nowicjusz

 - Posty: 25
 - Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:34
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
Chwila chwila - zanim zabierzesz się za wymianę silnika, zobacz czy po odpaleniu w przewodach paliwowych nie ma powietrza - jak sam pisałeś cyrki zaczęły się po wymianie filtrów. Jeżeli filtr paliwa masz taki z grzybkiem czyli ogrzewaczem to jest bardzo możliwe, że tam dostaje się powietrze - i rano ciężko odpala bo paliwo cofa się do baku - a i mocy ma mniej jeśli powietrza w paliwie jest dużo.
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
- 
				piotrrrr24
 - Nowicjusz

 - Posty: 11
 - Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 20:52
 - Lokalizacja: olkusz
 
i po wymianie końcówek wtrysku trzeba ustawić kąt wtrysku? 
[ Dodano: 19 Kwi 2010 21:56 ]
ja tam nie bardzo widzę jakieś powietrze bo już sie przyglądałem. mam jeszcze takie odjaw:
jadąc na na biegu bez gazu np z górki a potem jak dodam gaz to niem ma żadnej reakcji wogóle nie przyśpiesza a za mna jest chmura niebieskiego dymu muszę zredrukować bieg żeby mu przeszło i zaczoł jechać
			
													[ Dodano: 19 Kwi 2010 21:56 ]
ja tam nie bardzo widzę jakieś powietrze bo już sie przyglądałem. mam jeszcze takie odjaw:
jadąc na na biegu bez gazu np z górki a potem jak dodam gaz to niem ma żadnej reakcji wogóle nie przyśpiesza a za mna jest chmura niebieskiego dymu muszę zredrukować bieg żeby mu przeszło i zaczoł jechać
					Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 21:57 przez piotrrrr24, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				piotrrrr24
 - Nowicjusz

 - Posty: 11
 - Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 20:52
 - Lokalizacja: olkusz
 
- Marcin TDI
 - -Diesel Power-

 - Posty: 884
 - Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
 - Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
 - Kontakt:
 
tam zawsze masz sladowe ilosci oleju bo doma pusci zawsze cos do dolotu.piotrrrr24 pisze:a pierścienie tak olej przepuszczają ze olej aż znajduje się w wężu od turbinu do inteculera(turbina jest nowa)
proba olejowa robiona byla przy pomiarze sprezania w cylindrach?
MK4 Variant  viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
						- 
				piotrrrr24
 - Nowicjusz

 - Posty: 11
 - Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 20:52
 - Lokalizacja: olkusz
 
- munior
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2307
 - Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
To znaczy ile?Podaj wartosci .A próbę olejową przy pomiarze ciśnienia sprężania robi się po to aby potwierdzić zużycie pierścieni ,bo słabe ciśnienie sprężania może być też spowodowane nietrzymającymi zaworami w głowicy .Wtedy po dolaniu oleju wynik pomiaru jest zblizony do pomiaru przed dolaniem oleju .W przypadku zużytych pierścieni na tłokach po dolaniu oleju wynik pomiaru powinien się znacząco poprawićpiotrrrr24 pisze:ciśnienie w cylindrach jest bardzo małe jak na diesla
					Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 21:07 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- 
				piotrrrr24
 - Nowicjusz

 - Posty: 11
 - Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 20:52
 - Lokalizacja: olkusz
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości