Pompa wspomagania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa wspomagania
Dzisiaj przy okazji naprawy rozrusznika , zobaczyłem że pompa od wspomagania w dolnej części jest cała mokra i wejście tego wałka do pompy też.
Czy da się to naprawić czy trzeba nową pompę kupić?
Jakie to mogą być koszta.
Jeśli by ktoś miał numer orginału z Etki to bardzo prosze o podanie.
Jutro zrobie fotki jak to wygląda.
Czy da się to naprawić czy trzeba nową pompę kupić?
Jakie to mogą być koszta.
Jeśli by ktoś miał numer orginału z Etki to bardzo prosze o podanie.
Jutro zrobie fotki jak to wygląda.
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 17:28 przez marrcin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
pompe mozna naprawic jesli jeszcze nie jest mocno rozwalona... odkrecasz koło od pompy ( oczywiscie wyciagasz ja z auta na stół) sciagasz sciagaczem ten trójkat jak ja mówie wyciagasz zabezpieczenie i wyciagasz dekielek dalej masz uszczelke i łozysko moze poszło łozysko i poszłou szczelnienie... gdzies chyba był temat o regen. na forum.
Zastanawiam się czy nie kupić odrazu takiej :
http://moto.allegro.pl/item986011531_po ... ysoka.html
i może będzie OK.
http://moto.allegro.pl/item986011531_po ... ysoka.html
i może będzie OK.
Kolego mnie regeneracja pompy wspomagania z nowym płynem kosztowała 42 PLN z tym, że sam sobie to zrobiłem.
łożysko FAG 6203 2RS - 12PLN
płyn FEBI zielony - 20PLN / litr
simmering - 10PLN
łożysko FAG 6203 2RS - 12PLN
płyn FEBI zielony - 20PLN / litr
simmering - 10PLN
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
- prezesdjserwis
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:44
- Lokalizacja: RADOM
Teraz coś kojarzę że jak było zimno na dworze to zaraz po odpaleniu coś wyło, czuć to było pod nogami, jak przekrecałem kierownicą to dźwięk się zmieniał. Jak silnik się zagrzał to już było OK, czyli chyba byly objawy padniętego lożyska no a teraz już jest wyciek.
Znalazłem firmę w mojej okolicy co się zajamują pompami : http://www.tomag.com.pl/ mają nowe po 260zł :
http://moto.allegro.pl/item971598637_po ... _seat.html
lub regenerowane orginalne też w cenie 260zł ale trzeba swoją zostawić. Natomiast przy nowej nie oryginalnej za 260zł mogą mi dać 50zł za tą starą.
Nie wiem na co się zdecydować.
Od razu mówię że samemu nie zrobię bo nie mam warunków.
Znalazłem firmę w mojej okolicy co się zajamują pompami : http://www.tomag.com.pl/ mają nowe po 260zł :
http://moto.allegro.pl/item971598637_po ... _seat.html
lub regenerowane orginalne też w cenie 260zł ale trzeba swoją zostawić. Natomiast przy nowej nie oryginalnej za 260zł mogą mi dać 50zł za tą starą.
Nie wiem na co się zdecydować.
Od razu mówię że samemu nie zrobię bo nie mam warunków.
Panowie powiedźcie mi czy płyn w zbiorniczku ma być ZAWSZE na takim samym poziomie, bo obserwuje od kilku dni i jest tak : po trasie jest ponad poziom Max. natomiast jak trochę po stoi to jest poniżej Max, ale nie wiele. Ogólnie różnica jest może centymetr.
Wydaje mi się że teraz już nie cieknie , ale sprawdzam namacalnie od spodu, jutro dla potwierdzenia wjade na kanał.
Nie wiem czy to ma znaczenie ale z mojego zaniedbania po zmianie kół na letnie jeździłem miesiąc czasu na ciśnieniu 1.6 z przodu, może dlatego pompa ciekła , teraz dopompowałem do 2.3.
Wydaje mi się że teraz już nie cieknie , ale sprawdzam namacalnie od spodu, jutro dla potwierdzenia wjade na kanał.
Nie wiem czy to ma znaczenie ale z mojego zaniedbania po zmianie kół na letnie jeździłem miesiąc czasu na ciśnieniu 1.6 z przodu, może dlatego pompa ciekła , teraz dopompowałem do 2.3.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Płyn gorący ma wiekszą objetość dlatego jest wiecej go, zimny ma mniejsza obj. dlatego jest "ciut" mniej go.marrcin pisze:Panowie powiedźcie mi czy płyn w zbiorniczku ma być ZAWSZE na takim samym poziomie, bo obserwuje od kilku dni i jest tak : po trasie jest ponad poziom Max. natomiast jak trochę po stoi to jest poniżej Max, ale nie wiele. Ogólnie różnica jest może centymetr.
A co myślicie o tej pompie :
http://www.allegro.pl/item1028853268_po ... _52mm.html
szczególnie chodzi mi o opinie firmy ZF .
http://www.allegro.pl/item1028853268_po ... _52mm.html
szczególnie chodzi mi o opinie firmy ZF .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości