Po dłużyszm spokoju AAZ znowu zaczyna mnie niepokoić.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
remont robilem paktycznie sam, dalem sobie czas zeby sie wszystko dodarlo. zrobilem nim 10 tys a poranne dymienie coraz bardziej sie nasila.Jak bylo pare cieplych dni to az wstyd go przed praca zapalic, wszystko w moim dymie.U mnie jak byly mrozy -15 to potrzebowal okolo 10 km zeby sie rozgrzac( z rana mały ruch, zero świateł i delikata jazda) co do wzkazywanej temp to jestem pewny na 99% bo temp oleju jest w granicach 90 ( 10 stopni wyzsza od wody tak jak przed remontem) pojedze jeszcze chwile i jak mi ktos szyb nie powybija za to dymienie to zmienie uszczelniacze zaworowe , moze Ci "fachowcy" co mi glowice robili cos spierniczyli
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 07:27 przez scoobi, łącznie zmieniany 1 raz.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Witam dziś rozebrałem mój stary silnik i sie okazało ze jest wypalona uszczelka pod głowicą pomiedzy 1/2 cylindrem a miedzy kojejnymi tez juz sie zaczynało coś dziać,na tej uszczelce latałem jakies 4mies, to była zwykła uszczelka nie metalowa. Czy to nie jest przyczyna śmiertelnej dawki paliwa?
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
czy w związku z tym podejmujesz jakieś działania?IRAS AAZ pisze:Witam dziś rozebrałem mój stary silnik i sie okazało ze jest wypalona uszczelka pod głowicą pomiedzy 1/2 cylindrem a miedzy kojejnymi tez juz sie zaczynało coś dziać,na tej uszczelce latałem jakies 4mies, to była zwykła uszczelka nie metalowa.
witam jestem tu nowicjuszem i widze ze ten klin na korbie to wada dokladnie tak samo mi sie stalo 5 dni temu .popracy odpalilem a ten przebiera ( myslalem ze swiece) podjechalem z pracy do domu(przez chwile pracowal znowu rowno) zgasilem go i pale ponownie a tu znowu to samo( mysle filtr albo wtryski) nagle zaczelo sie cos tluc mocno dymic i zdechl puszczajac chmure w filt powietrza.po rozebraniu okazalo sie klin na kolku sie zeszlifowal(na szczescie kolko okazalo sie nie problemem zalatwic,sasiad mial z 1.6 )i co najgorsze z 8 zaworow tylko sa 2 dobre kosztowalo mnie to 800zl ( zawory popychacze chydrauliczne gumki kompet uszczelek filtry olej rozrzad)chetnie w razie czego sluze rada
Widzisz to nie jest wada jesli po zdjeciu kółka rozrzadu załozysz je tak jak trzeba stosujac nową śrube i przykrecajac tak jak fabryka kazała nigdy nie bedzie problemów.witam jestem tu nowicjuszem i widze ze ten klin na korbie to wada
Ja tak poskładałem mnóstwo silników( nie używajac stop gwintów ) i działają dalej bezproblemowo.
Zwykła niewiedza i brak odpowiednich narzędzi skutkuje takimi przygodami
Dokładnie, zgadza się. U mnie już 70k km na nowym kółku i nowej śrubie i żadnych problemów.jbs-78 pisze:
Widzisz to nie jest wada jesli po zdjeciu kółka rozrzadu załozysz je tak jak trzeba stosujac nową śrube i przykrecajac tak jak fabryka kazała nigdy nie bedzie problemów.
Ja tak poskładałem mnóstwo silników( nie używajac stop gwintów ) i działają dalej bezproblemowo.
Zwykła niewiedza i brak odpowiednich narzędzi skutkuje takimi przygodami
I am traveler of both time and space...
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wszystko prawda .Pod jednym warunkiem . Nie ruszone gniazdo klina w wale i czoło wału .W przeciwnym wypadku nie pomoże ani nowa śruba ani nowe koło ani nowy klin .Powtórka z rozrywki pewna jak w banku kwestia czasujbs-78 pisze:widze ze ten klin na korbie to wada
Widzisz to nie jest wada jesli po zdjeciu kółka rozrzadu załozysz je tak jak trzeba stosujac nową śrube i przykrecajac tak jak fabryka kazała nigdy nie bedzie problemów.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 74 gości