5A poboru
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
5A poboru
witam niedawno zacząłem mieć problemy z akumulatorem. Kilkukrotnie go ładowałem w domu. Po kupieniu nowego 55Ah gosciu w sklepie sprawdził mi ze mam pobór na zgaszonym aucie 5A, powiedział ze to nie dużo i jeśli bede jeździł codziennie nie mam się martwić. Narazie sciagam kleme jedna na noc (by nie pobierało) . Czt to dużo czy nie 5A? bo nie wiem czy się martwić czy na razie śmigać a na koniec miesiąca jechac do elektryka. Dodam ze nie potrafię określić czy to mam juz od kupna 2 lata, czy od niedawna. czekam na odpowiedz.
Z tego co się orientuje to auta na postoju oscylują w okolicach 50mA - 80mA poboru prądu ...
Komputer + alarm + radio nie powinno nawet dochodzić do tych 80mA poboru ...
Komputer + alarm + radio nie powinno nawet dochodzić do tych 80mA poboru ...
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 17:25 przez Fox_00, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój brat miał w mercedesie pobór prądu lekko ponad 1 A i mu w 2 dni zjadło nowy akumulator do takiego stopnia że nie mógł zakręcić.
twój akumulator powinien paść po ok 11 godzinach bez ładowania
twój akumulator powinien paść po ok 11 godzinach bez ładowania
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Czasami inteligencja sprzedawców mnie rozbraja...skalpelll pisze:gosciu w sklepie sprawdził mi ze mam pobór na zgaszonym aucie 5A, powiedział ze to nie dużo
Przy 5A poboru na postoju akumulator wyładuje Ci się całkowicie w kilka godzin.
Dokładnie 11h * sprawność jakieś 80% = czyli po 8 godzinach samochodu nie odpalisz.
Sprawdź czy masz taki pobór przez cały czas czy też po kilku minutach wartość prądu się zmniejsza.
A żeby wytropić "złodzieja prądu" to najprościej wyjmuj po bezpieczniku i sprawdzaj za każdym razem pobór prądu. Po szczerze mówiąc 60W to straszne ilości mocy, gdzieś to się musi wydzielać, najprawdopodobniej w postaci ciepła.
[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]
Jeśli masz choćby zwykły miernik i trochę zacięcia do elektryki to sam jesteś w stanie to naprawić.
danioo dobrze mówi - zacznij od sprawdzenia radia. A na drugim miejscu sprawdź regulator napięcia przy alternatorze - niby mało prawdopodobne, ale może jednak.
danioo dobrze mówi - zacznij od sprawdzenia radia. A na drugim miejscu sprawdź regulator napięcia przy alternatorze - niby mało prawdopodobne, ale może jednak.
Byle nie za długo. ECU lubi mieć zasilanie podłączone cały czas, jeśli go tak ciągle resetujesz to po każdym odpaleniu musi się na nowo adaptować, co możesz odczuć jako zwiększone spalanie.skalpelll pisze:wiec narazie bede robił tak jak robię
[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości