demontaz turbiny AJM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
demontaz turbiny AJM
witam
po zrobieniu logów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=ostrysg
i sprawdzniu sztangi zamieżam wyczyścic turbine.
tylko... nie bardzo wiem jak sie zabrać do demontażu ...
wydaje się że najleprzy dostęp jest od dołu,
prosil bym, o wszelkie porady tych któży maja już to za soba.
poprostu chciałbym wiedzieć jakich niespodzianek sie spodziewac podczas demontażu.
z czy może byc problem i jak najlepiej sobie z nim podadzić.
mysle że z czyszczeniem nie powinno być wiekrzych problemow poza rozdzieleniem jej.
na forum jest fotoporada , rónież znalazlem film na yootoobe
z góry dzieki za wszelką pomoc
ostrysg
po zrobieniu logów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=ostrysg
i sprawdzniu sztangi zamieżam wyczyścic turbine.
tylko... nie bardzo wiem jak sie zabrać do demontażu ...
wydaje się że najleprzy dostęp jest od dołu,
prosil bym, o wszelkie porady tych któży maja już to za soba.
poprostu chciałbym wiedzieć jakich niespodzianek sie spodziewac podczas demontażu.
z czy może byc problem i jak najlepiej sobie z nim podadzić.
mysle że z czyszczeniem nie powinno być wiekrzych problemow poza rozdzieleniem jej.
na forum jest fotoporada , rónież znalazlem film na yootoobe
z góry dzieki za wszelką pomoc
ostrysg
ostrysg, jeśli chcesz męczyć się z wyciąganie półosi to możesz i od dołu ale ja polecam wyciąganie od góry. Odkręcasz EGR, kolektor dolotowy, rury filtr - turbina, odkręcasz (jeśli się uda) przewód olejowy z turbiny, odłączasz wydech od turbiny, dolot z ICka i masz piękne dojście do turbiny. Jeśli dobrze pamiętam 10 nakrętek na których trzyma się kolektor wydechowy + 1 śruba trzymająca turbo w bloku i suszarka jest Twoja.
Używaj dobrej jakości kluczy to ułatwi Ci pracę, no i możesz wspomagać się jakimś penetratorem (WD-40).
Używaj dobrej jakości kluczy to ułatwi Ci pracę, no i możesz wspomagać się jakimś penetratorem (WD-40).
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Powinno udać się skręcić na starych uszczelkach bo są one metalowe i nie trzeba niczego niczym smarować. Powodzeniaostrysg pisze:kolejne pytanie....
po rozkreceniu wszystkiego bede potrzebowal nowych uszczelek...
i pytanie:czy wystarczy wyczyscic te miejsca i wszystko skrecic czy trzeba uszczelke czym posmarowac?
A tak może urwać się przewód olejowy :
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 21:40 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości