tak, ponieważ jak podłączyłeś obrotomierz to zaczął działać jak by to nazwać ten system. Bez obrotomierza on nie działa.007yankes pisze:ale tak od razu by wyszlo?? po podlaczeniu obrotka??
Kontrolka oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mam ten sam problem z kontrolka tylko świeci mi już od 1000 rpm na rozgrzanym silniku, tylko obrotomierz miałem zamontowany seryjnie. Myślicie że to jest podobny problem co u kolegi, czy jest to coś innego??
007yankes, rozwiązałeś ten problem??
Ps; jak sprawdzić ciśnienie oleju bo zielony jestem?? (wybaczcie mi takie pytania ale na forum jestem od niedawna a z mechaniką mam tyle do czynienia co lotem w kosmos )
007yankes, rozwiązałeś ten problem??
Ps; jak sprawdzić ciśnienie oleju bo zielony jestem?? (wybaczcie mi takie pytania ale na forum jestem od niedawna a z mechaniką mam tyle do czynienia co lotem w kosmos )
[url=http://www.bggasg.fora.pl][img]http://ibou86.fm.interii.pl/usebarbgg1.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pn lis 02, 2009 17:02
- Lokalizacja: Giżycko i okolice
- Kontakt:
Witam. Mam identyczny problem co autor tego topicu. Na zimnym oleju nic się nie dzieje a na ciepłym zaczyna się włączać brzęczyk i kontrolka oleju. Pierwsze 15 kilometrów mogę spokojnie przejechać bez obaw. Dzieje się to w zakresach obrotów od 2.2k do 2.5k. Z tym, że im cieplejszy olej tym zakres obrotów się powiększa na gorącym silniku jest to od 2k do 3k. Dodam, że wszystko odbywa się tylko na 4 i 5 biegu. Najpierw na 5 a potem wraz z rozgrzanym olejem i na 4 biegu. Śledziłem ten temat i wymieniłem czujniki ciśnienia, wysokiego i niskiego. Ten przy podstawie filtra oleju i ten przy głowicy. Filtr oleju jest nowy, olej też. Stan 3/4. Nie mam już pomysłów. Aha, dodam, że temperatura silnika waha się od 2 kreski (od połowy) i im szybciej jadę tym bardziej wychyla się w prawo. Nie wiem czy to ma z tym związek, ja akurat obwiniam wtryski za ta temperaturę. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
sprawdź ciśnienie oleju manometrem, może naprawdę go nie ma i nie kombinuj z omijaniem tego bo może niedługo wywalisz, ale silnik na złomcypiss pisze:Odłączałem dzisiaj przewód od obrotka( gniazdo W) i problemu nie ma. A może da się jakoś wywalić ten system, który porównuje obroty silnika z ciśnieniem oleju, jednocześnie zostawiając działający obrotomierz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości