MK3 nie ma iskry!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Daniel Gnacy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 22:10
Lokalizacja: Bogacica
Kontakt:

MK3 nie ma iskry!!!

Post autor: Daniel Gnacy » czw kwie 06, 2006 00:09

witam wszystkich! tak jak i w temacie nie mam iskry w moim mk3 gti edition z 95 roku. mianowicie tak: mam juz od dawna słaby akumulator i juz nie raz nie umiałem go odpalic,ale wczoraj myłem silnik i po myciu odpaliłem go i wszystko chodziło ale pózniej słuchałemn troche muzyki w aucie i wysiadł,ale nie chciało mi sie go juz ładowac albo odpalac na kable i zrobiłem to na nastepny dzien,tylko ze nie odpalił,ani na kable,swiece są zalane,ale sprawdzałem i nie ma iskry,nawet wziełem ten kabel głowny co idzie od cewki zapłonowej i tez nie ma,co mogło sie stac,mysle ze przez wode ale to nie pierwszy raz co myłem silnik,pomózcie nie wiem co jest zgrane,jak moge to naprawic albo jak moge cewke sprawdzic,miernikiem a moze czujnik halla albo moduł zapłonowy,jak wy myślicie? Pilne!!! Pozdrawiam!



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw kwie 06, 2006 03:56

Odpalanie na kable przy całkowicie rozładowanym aku nie zawsze daje efekt.Prąd który plynie przez te kable nie jest wcale taki duży, i zazwyczaj nie wystarcza do odpalenia. Działanie kabli sprowadza się do podładowania słabego akumulatora \, dostarczenia pewnej niewielkiej ilości prądu, co w połączeniu z aku w Twoim samochodzie pozwala go odpalić. Co do braku iskry to powodów może być kilka.Fakt, że już kilka razy myłeś silnik i nic się nie działo o niczym nie świadczy. To mógł być TWÓJ PIERWSZY RAZ, kiedy coś zamoczyłeś. Zapodaj DOBRY akumulator, i jeśli nie odpali to metodą prób i błędów spróbuj ustalić co padło.



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » czw kwie 06, 2006 12:17

Ja uważam ze cewka na 99% resztę raczej bym odrzucił zaprowadź auto do elektryka i niech sprawdzi co walło ale po mojemu to cewka :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » czw kwie 06, 2006 13:25

spek ma racje do na 100%cewka jestem tego pewien pozycz od kogos cewke i sprawdz



**Gucio**
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw mar 30, 2006 22:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: **Gucio** » czw kwie 06, 2006 21:13

mialem to samo tylko ze autko gaslo mi na wolnych obrotach i nieraz niemoglem go odpalic i wymienilem cewke z modulem i od tamtej pory narazie niezapeszajac jest ok ja kupilem beru niemiecka firme ale mysle ze oryginal czy podrobka nierobi wielkiej roznicy :) pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości