Golf IV 1.8 T 180 KM - info o aucie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf IV 1.8 T 180 KM - info o aucie
Witam
Potrzebuję pomocy specjalistów.Jak w temacie dotyczy to ślicznego Golfa 4rtej generacji z silnikiem o pojemności 1800 cm3 z zainstalowaną turbiną .Prosiłbym o wyrażenie opini na jego temat czy warto czy też nie . Może znajdą się i tacy , którzy owego Golfa posiadają . Ważne też jest ile tak na oko spali . Korzystając z okazji dołączę link do aukcji która jak na razie mnie zainteresowała : --- > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12170844 <---
EDIT : Czy istnieje możliwość zamiany zwykłej klimatyzacji ( przycisc AC ) by zamontować tam cały klimatronik oraz czy można wymontować to radio wsadzić zwykłą półkę jaka jest w Golfach aby zamontować radio tuż nad klimatronikiem a nad radiem by była wolna przestrzeń półka ??
Liczę na Wasze zdanie oraz pomoc w mej sprawie . Pozdrawiam Damian
Potrzebuję pomocy specjalistów.Jak w temacie dotyczy to ślicznego Golfa 4rtej generacji z silnikiem o pojemności 1800 cm3 z zainstalowaną turbiną .Prosiłbym o wyrażenie opini na jego temat czy warto czy też nie . Może znajdą się i tacy , którzy owego Golfa posiadają . Ważne też jest ile tak na oko spali . Korzystając z okazji dołączę link do aukcji która jak na razie mnie zainteresowała : --- > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12170844 <---
EDIT : Czy istnieje możliwość zamiany zwykłej klimatyzacji ( przycisc AC ) by zamontować tam cały klimatronik oraz czy można wymontować to radio wsadzić zwykłą półkę jaka jest w Golfach aby zamontować radio tuż nad klimatronikiem a nad radiem by była wolna przestrzeń półka ??
Liczę na Wasze zdanie oraz pomoc w mej sprawie . Pozdrawiam Damian
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 20:25 przez DamiGTI, łącznie zmieniany 3 razy.
U mnie komp w pozycji "2" (czyli nie zeruje się po wyłączeniu zapłonu na 2 h) wskazuje 8,7 L/100 km. Proporcje jazdy to mniej więcej 50/50% miasto/trasa. W samej trasie to ok. 7-7,5L przy rozsądnej jeździe (nie mylić z zamulaniem). W mieście (W-wa) to ok. 11-12L. Wartości kompa mniej więcej pokrywają się z własnymi obliczeniami.DamiGTI pisze:Ważne też jest ile tak na oko spali
Istnieje ale gra nie warta świeczki. Chyba, że masz na tyle umiejętności i zrobisz to sam, ew. jakiś dobry kolega, bo w obcym warsztacie to Cię na pewno nieźle skasują.DamiGTI pisze:Czy istnieje możliwość zamiany zwykłej klimatyzacji ( przycisc AC ) by zamontować tam cały klimatronik
Bez problemu.DamiGTI pisze:czy można wymontować to radio wsadzić zwykłą półkę jaka jest w Golfach aby zamontować radio tuż nad klimatronikiem a nad radiem by była wolna przestrzeń półka ??
Re: Golf IV 1.8 T 180 KM - info o aucie
Pytanie które musisz postawić sobie po tym jak już bedziez wiedział kilka słów o Golfie 1.8T.DamiGTI pisze:... czy warto czy też nie ...
Pierwsza rzecz spalanie juz koledzy wyżej opisali czesto zależy ono też od stylu jazdy. Przyjemność z jazdy autem doładowanym zawsze jest przyjemna a tu benzynowa jednostka przyzwoicie sie zachowuje nawet w serii przy 0,6b mając 150KM, którą zmieniając kilka rzeczy ,można podnieść i cieszyć sie bardziej.
Mam w/w silnik w swoim golfie i po juz chyba 3 latach jestem ciągle zadowolony. Wiadomo okresowe wymiany i wszystko na czas żeby zadbać o silnik.Koszty eksploatacyjne szczerze nie są tak ogromne zawsze oscylują +- 100 zależy co dokładnie. Zmiany we wnętrzu możesz dokonywać jak ci sie podoba a w którym miejscu bedziesz miał radio zależy tylko od Ciebie. Zmiany na Climatronic to już grubsza sprawa ale jak dobrze poszukasz na forum kilka razy widziałem już taka modyfikacje. Tyle odemnie
Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam. jeżeli chodzi o spalanie to prawdziwy fan gti nie zwraca na to uwagi.Nie można też porównywać wszystkich 1.8t.AGU a AUQ robi wielką różnice.Zasada jest prosta im młodsze autko kupisz z silnikiem 1.8t tym większy plus.Zasadnicze znaczenie ma tu skrzynia ,6 biegowa która bije na głowe 5.
BYŁ:MK2 GTI,VENTO VR6,MK3 GTI,MK4 GTI,MK4 GTI 25JAHRE,MK5 GTI,MK5 GTI, GTI EDITION 30
jest MK6 GTD,MK1 GTD.
jest MK6 GTD,MK1 GTD.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości