czyli co mam odszukać w wiazce ten kabel przeciąć go i podłaczyć do 1 pinu we włączniku ?Jarowo pisze:Powinien więc połączyć czarno-zielono-biały 49A, który dochodzi ze skrzynki bezp. do manetki mk3 połączyć z pinem 1 tego co montuje, czyli także 49A
Przełacznik światłe awaryjnych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
bacik, jak przez GG przechodzą pliki to wyślij koledze Zico63b, to co dostałeś, bo widzę, że się trudno dogadać tak w ciemno. Jak wrócę jeszcze o przyzwoitej porze do domu to namaluje MIX tych dwóch schematów.
Zico63b, pisał wcześniej jak sprawdzić ten nowy przerywacz czy nie jest zepsuty, więc zrób to wcześniej, bo jak jest uszkodzony to cała robota na nic.
Wg schematu tak trzeba zrobić. Ale nie tnij nic. Jak jeszcze robią ori kierunki to wyciągnij przerywacz. Włącz zapłon i miernikiem, lub żarówką sprawdź na, którym pinie (otworze w skrzynce) masz napięcie. Powinno być na 49. 31 olać bo to masa. Ten trzeci to 49a i w niego wstaw napięcie, np. mostek pomiędzy 49 a 49a. Włącz kierunki powinny świecić ciągiem, a jak wyjmiesz mostek zgasną. Wyjmij mostek i to tego otworu co nie miał napięcia (czyli 49a i tak powinna być opisana nóżka przerywacza, która wchodzi w ten otwór, a w/g schematu to czarno-biało-zielony dochodzi w to miejsce, na schemacie tym co wysłałem mk3 ten punkt to miejsce oznaczone H2/8) połącz nóżkę 1 z przerywacza/włącznika MK4. Nic nie tnij.bacik pisze:czyli co mam odszukać w wiązce ten kabel przeciąć go i podłaczyć do 1 pinu we włączniku ?
Zico63b, pisał wcześniej jak sprawdzić ten nowy przerywacz czy nie jest zepsuty, więc zrób to wcześniej, bo jak jest uszkodzony to cała robota na nic.
JaroW
koledzy sprawa wyglada nastepująco
1. podłaczyłem zarówke do pinu 1 niestety nie działała ale chcac potwierdzić zepsucie przełacznika podłaczyłem do mk4 kolegi i wsyztso chulało
wiec włacznik jest sprawny
2 niestety nie moge zlokalizować kabelka o tym kolorze o którym mowicie wiec prosiłbym o wyjansienie gdzie on jest najepiej by było gdybyscie podali mi pinout 2 wtyczek od manetki kierunków
1. podłaczyłem zarówke do pinu 1 niestety nie działała ale chcac potwierdzić zepsucie przełacznika podłaczyłem do mk4 kolegi i wsyztso chulało
wiec włacznik jest sprawny
2 niestety nie moge zlokalizować kabelka o tym kolorze o którym mowicie wiec prosiłbym o wyjansienie gdzie on jest najepiej by było gdybyscie podali mi pinout 2 wtyczek od manetki kierunków
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
Jarowo, w wekend odpada bo jest ma juz na wypadzie a skype na erze bezprzewodowej to nie jest dobry pomysł jak chcesz napisz na mojego maila moze coś uda nam sie dogadać pozdr
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Doskonały pomysł! Nawet dalej to rozwijając: nie trzeba nawet wyłącznika ogrzewanej szyby przerabiać a jedynie podłączyć tak by włączał przekaźnik o dwóch parach styków lub dwa zwykłe przekaźniki - łączące wyjście z przerywacza ze stronami kierunkowskazów.
Nawet wyrzuciłbym zatrzask w wyłączniku, tak by pracował niestabilnie (wracał sam do stanu wyłączenia) tak, jak np. wyłączniki otwierania drzwi w Solarisie
Nawet wyrzuciłbym zatrzask w wyłączniku, tak by pracował niestabilnie (wracał sam do stanu wyłączenia) tak, jak np. wyłączniki otwierania drzwi w Solarisie
Ostatnio zmieniony pt kwie 30, 2010 12:34 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
nie mam drugiego , ten jest od mojego auta , ale naprawdę roboty odrobina , jak co to poradzę co i jak
[ Dodano: 30 Kwi 2010 12:52 ]
najwięcej roboty jest z dorobieniem trójkąta z czerwonego plastiku ( najlepszy jest wieszaczek na ścierki , bo jest przepuszczający światło ) no i wycięcie trójkąta w orginalnym wyłączniku i wpasowanie , od tego zależy estetyka całości
[ Dodano: 30 Kwi 2010 12:52 ]
najwięcej roboty jest z dorobieniem trójkąta z czerwonego plastiku ( najlepszy jest wieszaczek na ścierki , bo jest przepuszczający światło ) no i wycięcie trójkąta w orginalnym wyłączniku i wpasowanie , od tego zależy estetyka całości
Ostatnio zmieniony pt kwie 30, 2010 12:54 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
miś fazi, pomysł fajny tylko raz ze ja do takich rzeczy nie mam zdolnosci manualnych a dwa i ze za duzo czasu na dłubanie to też nie mam
w takim razie wracamy do koncpecji z mk4 sprawdzepozniej czy uów kabel o ktrym mowa wczeniej istnieje w mojej wizace a dwa czy jesli istnieije to czy podlaczenie go do 1 da zamierzony efekt
w takim razie wracamy do koncpecji z mk4 sprawdzepozniej czy uów kabel o ktrym mowa wczeniej istnieje w mojej wizace a dwa czy jesli istnieije to czy podlaczenie go do 1 da zamierzony efekt
Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787
z tym wyrzuceniem zatrzasku , to dobry pomysł , bo i tak na postoju używam oryginalnegoZico63b pisze:Doskonały pomysł! Nawet dalej to rozwijając: nie trzeba nawet wyłącznika ogrzewanej szyby przerabiać a jedynie podłączyć tak by włączał przekaźnik o dwóch parach styków lub dwa zwykłe przekaźniki - łączące wyjście z przerywacza ze stronami kierunkowskazów.
Nawet wyrzuciłbym zatrzask w wyłączniku, tak by pracował niestabilnie (wracał sam do stanu wyłączenia) tak, jak np. wyłączniki otwierania drzwi w Solarisie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 51 gości