Słyszałem iż można koło dwumasowe zespawać , jak to jest i z czym to sie wiąże. Co przemawia za a co przeciw. Silnik AUY ...
Przeciw pewnie zużycie poduszek silnika i skrzyni.
spawanie dwumasu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
chcialem tez tak zrobic tylko zaczalem sie obawiac o panewki bo moj dwumas sie sakntowal- z jedjen strony byl luz pol cm. a z drubiej tarl o kolo zamachowe.
ja poprostu zmienilem na zamiennik VALEO ze sztywnym kolem zamachowym i sprezynkami w tarczy sprzeglowej.
jak nawet odwazysz sie zespawac dwumas to musisz zalozyc tarcze ze sprezynkami.
pozdrawiam
ja poprostu zmienilem na zamiennik VALEO ze sztywnym kolem zamachowym i sprezynkami w tarczy sprzeglowej.
jak nawet odwazysz sie zespawac dwumas to musisz zalozyc tarcze ze sprezynkami.
pozdrawiam
Hej,ZbyszekGolf pisze:Witam nie powinno sie spawac koła dwumasowego bo jak nie wytrzyma to moze narobic wiele szkód np w postaci uszkodzonej obudowy sprzęga uszkodzonej skrzyni jak bym wymienił na nowe lub jak kto woli regenerowane ale sprzęgła powinno się kupować nowe
nigdy w życiu regenerowanego sprzęgła !!! Ja do T4 kupiłem po regeneracji dwumas ze sprzęgłem i zrobiłem jakieś 30.000km i znowu sie odzywa. Lipa straszna. Polecam tylko nowe. Ja za regeneracje + wymiana zapłaciłem coś koło 1400 PLN (T4 2.5 TDI ACV) a nowe kosztowało 1800 PLN z wymianą jakieś 2200 PLN. Jak chcesz pojeździć autem dłużej to kup tylko nówkę.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 208 gości