[MK3] Silnik AHU i 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pt kwie 16, 2010 13:16

tak tak,,,,,myślę o nich bo mi mało, póki co przepływkę musze kupić


:-)

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz kwie 18, 2010 00:51

Nie widziałem jeszcze oryginalnego 1Zta z 16bitowym komputerem w Mk III. Podobnie jak średnio widzę 140KM na pompie i turbosprężarce z 1Zta...



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » ndz kwie 18, 2010 07:53

tjwasiak pisze:Podobnie jak średnio widzę 140KM na pompie i turbosprężarce z 1Zta...
Hmm, no może by się jakoś udało, tylko pytanie ile to pożyje 10 moto minut ??? :crazy:


pzdr
zyggy

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » ndz kwie 18, 2010 12:41

tjwasiak pisze:Nie widziałem jeszcze oryginalnego 1Zta z 16bitowym komputerem w Mk III
To mało jeszcze w życiu widziałeś :bigok:


...a ja palę gume na wstecznym ;]

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz kwie 18, 2010 14:51

darkjustice pisze:
tjwasiak pisze:Nie widziałem jeszcze oryginalnego 1Zta z 16bitowym komputerem w Mk III
To mało jeszcze w życiu widziałeś :bigok:
Obawiam się że wręcz przeciwnie. Chętnie zobaczę Mk III z 1Ztem które z fabryki wyjechało z MSA15.



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » ndz kwie 18, 2010 15:24

:toimonster:


:-)

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » ndz kwie 18, 2010 15:52

tjwasiak pisze:Obawiam się że wręcz przeciwnie. Chętnie zobaczę Mk III z 1Ztem które z fabryki wyjechało z MSA15.
Zapraszam na Śląsk :bigok:
Pod koniec produkcji wychodziły 1Z'ty ze sterownikami 021BF (MSA15), z resztą na forum jest o tym dużo info.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz kwie 18, 2010 15:58

Nie chcę się bez sensu spierać. Niestety żadna dostępna mi dokumentacja nie potwierdza takich danych. Jedyne co mogę podejrzewać to ewentualna akcja serwisowa na skutek której 1Zty z końca produkcji mogły mieć masowo wymieniane sterowniki.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz kwie 18, 2010 19:55

tjwasiak, ja mam 1Z z 16bitem oryginalnie. Nic nie bylo ruszane. Rocznik 96 wiec juz wkladali co popadnie.
Np. mialem wiazke licznika przystosowana pod MFA jak i wiazke manetka-bezpieczniki pod MFA a w ogole manetki MFA i reszty nie mialem zalozonej. A tempomat za to byl.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
adrian43
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 500
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 18:51
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: adrian43 » ndz kwie 18, 2010 23:12

a ja mam pytanei czy silnik 1z posiada klape gaszaca ?



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz kwie 18, 2010 23:41

bradley pisze:tjwasiak, ja mam 1Z z 16bitem oryginalnie. Nic nie bylo ruszane. Rocznik 96 wiec juz wkladali co popadnie.
Np. mialem wiazke licznika przystosowana pod MFA jak i wiazke manetka-bezpieczniki pod MFA a w ogole manetki MFA i reszty nie mialem zalozonej. A tempomat za to byl.
A pozostałe wyposażenie jak od roku modelowego '96 czy też misz masz? Widziałem już wiele różnych kombinacji, niestety z reguły jest to wynik prawie 15 lat użytkowania auta przez różnych użykowników... W każdym razie - dokumentacja, czy to VAG, czy Bosch nie przewiduje wariantu 1Z + 16bit... Nie przewiduje paru innych rzeczy które widziałem, również wyglądających na seryjne, więc nie ma co się upierać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości