Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » pn lis 30, 2009 18:00

staniec1 pisze:
2. buty 225
a. 8,1 sekundy
b. 7,7 sekundy

Powód - ślizgające się sprzęgło (a jednak :grrr: )


Pozdrawiam.
Hmm jak to juz ktoś na forum napisał "niektórzy mają bardzo optymistyczne te czasy" 7,7 i ślizgające sie sprzegło :grin: to na nieslizgającym ile zrobisz 6 a może 5,5 to chyba musisz mieć 200 koników



Awatar użytkownika
hawii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: sob paź 31, 2009 19:47
Lokalizacja: olsztyn, kiel
Auto: Golf 7
Silnik: Clha
Kontakt:

Post autor: hawii » śr mar 10, 2010 22:04

witam
tak czytam od jakiejs godziny co z tym spalaniem alh i doszli wszyscy do wniosku ze to wtryski :okej: a wiec teraz moaje pytanie bo moze gdzies przeoczylem:
wstawiamy koncowki wtryskow od asv do wtryskow alh czy cale wtryski od asv i czy dotego zmienioamy cos w komputerze czy tylko sama wymiana. i najwazniejsze po takim zabiegu da rade zejsc z 8 w miescie do 7 litrow?? :D



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » śr mar 10, 2010 23:33

Kompletne asv mozesz wsadzić. Napewno jakas korekta w programie by sie przydała. Ja wiem jak wsadziłem 216 do swojego spalanie poszło o litr do góry bez korekty programu. Jak wsadzisz asv i zrobisz program to nie licz ze auto ci bedzie mniej palić :bajer:



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw mar 11, 2010 10:59

Piasek pisze:Ciekawy jestem i tyle... Piszesz że masz ok 160KM, że wymiatasz ARL`e no to grzecznie pytam jak tego dokonujesz...
Troche odkopie:
[youtube][/youtube]
podpowiem ze ten z tylu to ARL - zdrowy - nieco powyzej 150 KM shamowany...
Piasek pisze:A wracając do Twojego "power ALH" to jakie tam masz sprzęgło że jest w stanie przenieść sprawnie te tabuny KM i chordy Nm na asfalt ??
Ja mam seryjne - zyje, ma sie dobrze.
Jak tuner pupa i jego program kiepski to pozniej wlasnie akie bajki powstawaja jak Twoje.



Awatar użytkownika
sator75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob gru 12, 2009 20:39
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sator75 » czw mar 25, 2010 18:25

Witam
Krótko i treściwie :)
Motor Alh w automacie srednie spalanie w mieście około 8 litrów.Niestety to juz historia :(
Od około 1,5 miesiaca drastycznie mozna powiedzieć z dnia na dzień zaczął połykać około 11 litrów.(liczone samemu nie przez komputer)
NIe stracił na mocy , nie kopci , jednym słowem wszystko ok.
Od czego mam zacząć ?

Pozdrawiam
Paweł



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » sob kwie 17, 2010 23:14

Trochę odgrzeję kotleta w kwestii ALH. Trafiła do kolegi Octavia z tym silnikem (na sznurku, bo nie zapalała). Akumulator padł od kręcenia, pomiar kompresji dał wyniki takie, że stwierdziliśmy zgon silnika. We dwie osoby zdjęliśmy w 30 minut głowicę i co ... Pierwsze trzy tłoki przytopione na krawędziach i na pierwszym cylindrze zawór uszkodzony przez odłamek tłoka. No po prostu masakra. Kolega mechanik stwierdził tylko: ten typ tak ma. Ja mu na to, że silnik ten sam co w mk4, a on mi na to, że prawie taki sam bo to Skoda i on jest tylko prawie taki sam. To tyle co ja wiem z doświadczenia o ALH :grin:


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » wt kwie 20, 2010 09:03

Na moje to albo dolali benzyny do zbiornika i nikt się przyznać nie chce
Albo mają "program" i dawali w kitę przez dłuższy czas gdzieś w trasie.
Sam miałem okazję zwozić kumplowego Passata z za Berlina. 130KM w serii zrobiony na coś koło 160. Jak od Berlina zaczął dawać po 200-210km/h to po 80km silnik zaczął puchać a po kolejnych 5-ciu odmówił współpracy. Po zdjęciu głowicy okazało się że we wszystkich 4 tłokach powypalały się dziury...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » wt kwie 20, 2010 09:09

Na 99% silnik nie był modowany, chipowany ani nic innego. Co do teorii z benzyną, to ciężko powiedzieć, ale chyba można to wykluczyć. Dodam tylko, że prawdopodobnie silnik będzie reanimowany. Tłoki około 1800zeta + naprawa głowicy (planowanie, wymiana gniazda zaworowego itd itd.). Dzięki za odp.


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » wt kwie 20, 2010 09:24

zyggy pisze:Na 99% silnik nie był modowany, chipowany ani nic innego. Co do teorii z benzyną, to ciężko powiedzieć, ale chyba można to wykluczyć.
"Wszyscy kłamią"
Dr G. House ;)


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » wt kwie 20, 2010 19:45

Piasek pisze:"Wszyscy kłamią"
, ale to i tak nie ma znaczenia, bo nikt nikomu nie wierzy. :grin:


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 20, 2010 21:23

Piasek pisze:130KM w serii zrobiony na coś koło 160. Jak od Berlina zaczął dawać po 200-210km/h to po 80km silnik zaczął puchać a po kolejnych 5-ciu odmówił współpracy. Po zdjęciu głowicy okazało się że we wszystkich 4 tłokach powypalały się dziury...
nie ma sie co dziwic, chip podlany paliwem i 80 km z butem w podłodze po autobahnie

ja myslę ze seria miałaby cieżko znieść takie pałowanie, dobrze ze trubina nie odleciała bo w 130stkach sa cienkie wałki w turbinach



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » śr kwie 21, 2010 17:49

i ludzie sie dziwią że silniki odlatują :bigok:

80km he he
temp oleju raczej też nie była za niska
żeby jeździć po autostradach z takimi prędkościami to się kupuje dużą benzyne
a nie małe 1.9 z turbinką jak pipka



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » śr kwie 21, 2010 19:44

Dokładnie 80 km pałować tdika po 200km/h eh dajcie spokój



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości