[mkII] Autoalarm i c.z. MONTAZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

[mkII] Autoalarm i c.z. MONTAZ

Post autor: Tical » pt sty 14, 2005 08:54

Witam i pozdrawiam wszystkich!

Otoz kupilem sobie autoalarm z c.z. i chcialbym go teraz zamontowac,opis przewodow a alarmie jest prosty,natomiast przydalby sie jakis opis przewodow w moim golfie 2 1.6 '89,zebym wiedzial,ktore przewody z alarmy,z ktorymi podlaczyc w samochodzie?\
Ma ktos takie informacje?
Z GORY WIELKIE DZIEKI!!!!



gipson

Post autor: gipson » pt sty 14, 2005 11:18

poszperaj po forum (opcja szukaj)



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » pt sty 14, 2005 13:36

Niestety nie podam Ci kolorów, po prostu zapomniałem :( Ale naprawdę nie jest to trudne, nie mając schematu autka założyłem alarm i cz dysponując tylko próbnikiem.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt sty 14, 2005 13:42

guli ma racje...posprawdzaj próbnikiem gdzie ejst + gdzie - i problemów ogolnie wiekszych mieć nie powinieneś...


Obrazek

KAT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw gru 02, 2004 17:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: KAT » pt sty 14, 2005 14:22

Witam - teraz niedawno zakładałem u siebie alarm i centralny na 4 drzwi zajęło mi to prawie całą sobotę, jeżeli chodzi o podłaczenie przewodów to dosyć proste najwiecej zabawy jest z centralnym zamkiem , ułatwieniem jest to że w przednich drzwiach (w takich plastikach przy zamku) jest już otwór do zamontowania cięgna od siłownika natomiast w tylnych tego otworu nie miałem i musiałem sobie przewiercić ale spoko, najwiecej roboty jest z rozbieraniem i zakładaniem tapicerki acha i jeszcze jedno siłownik montujemy tak aby po opuszczeniu szyby nie chaczyło nam o nic (np o przewody) ja do mocowania przewodów użyłem takich plastikowych zacisków a sterownik zamka i alarmu umieściłem w środku samochodu pod obudową (tą przy dźwigni skrzyni biegów) jest tam full miejsca(no może nie dosłownie pod ale z tyłu obudowy od wewnątrz) z tego co pamietam przewód przy stacyjce który po odpaleniu silnika ma +12 V jest koloru żółto czarnego, masa wiadomo, tylko jeszcze nie wiem jak podłączyć się do bezpiecznika i narazie zostawiłem te przewody wolne ale popracuję nad tym,syrene umieściłem pod maską, przwody pociągnąłem zaraz przy skrzynce z bezpiecznikami (jest tam jedna wolna gumowa zaślepka) acha trzeba też pamiętać o bezpiecznikach na kierunkowskazy to na tyle jak mi się coś przypomni to napiszę

pozdrawiam



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob sty 15, 2005 22:10

zgadza się z centralnym zamkiem jest zależy jeszcze jaki kupiłeś alarm a instalację to jest dobrze montować tylko zaopatrz się w kontrolkę prądu.



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » ndz sty 16, 2005 13:21

jesli mam alarm z pilotem to centralka musi byc zamontowana w jakims konkretnym miejscu, zeby byl zasieg pilota.
np pod deska rozdzielcza?

jesli ktos potrzebuje to tutaj sa kolory kabli:
kierunek - czarno-zielony
kierunek - czarno-bialy
krancowki drzwi - brazowo-bialy
+12 - czerwony groby
po zaplonie - czarny



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » ndz sty 16, 2005 20:17

Miejsce montażu centralki nie ma szczególonego znaczenia, ważne tylko, żeby nie była zamknięta gdzieś w profilu metalowym bo mógłby ekranować fale radiowe :)



Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » pn sty 17, 2005 21:33

jak dostac sie z kablami pod maske zeby podlaczyc syrene?
chce jest jakies przejsci, otwor, cos kolwiek...



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pn sty 17, 2005 21:47

moduł od alarmu powinien być zamontowany wew. samochodu aby wilgoci nie łapał przewód . U mnie moduł ma dodatkowo jeszcze przewód-antenę . od syreny możesz przewód puścić razem z innymi wiązkami które wchodzą do kabiny z przegrody silnika



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości