Słyszałem że jeżeli się usunie sprężyny pomocnicze,to może byc twardszy.z tyłem jest lekka kaszanka
GTI Edition by Zybi236
Moderator: G0 Karcio
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
chodzi o więcej odboi żeby auto siadało na odbojach w momencie jak ma obcierać o nadkolaZybi236 pisze:Dj Darecki, tam już są odboje piankowe, były w komplecie
Osobiście widziałem Bore na tym gwincie tył obniżony na maxa i powiem że był twardy jak beton , praktycznie ugięcie z 1-2 cm pod sporym naciskiemzanieek pisze:gwint mts jest bardzo miękkim gwintem. Koledzy którzy ze mna jeżdża decydują się na niego dlatego, że jest dużo bardziej komfortowym rozwiązaniem od kitu
Właściciel źle wspomina tamte czasy...............
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 16:31 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- POOREK
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 1587
- Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:26
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
źle wspomina ze względu na twardość czy co? mówisz o tych odbojach co w springi się wciska? mam właśnie ten sam problem że na porządnej hopce jest tylko trrt o nadkola Zybi236 sorry za OTDj Darecki pisze:chodzi o więcej odboi żeby auto siadało na odbojach w momencie jak ma obcierać o nadkolaZybi236 pisze:Dj Darecki, tam już są odboje piankowe, były w komplecie
Osobiście widziałem Bore na tym gwincie tył obniżony na maxa i powiem że był twardy jak beton , praktycznie ugięcie z 1-2 cm pod sporym naciskiemzanieek pisze:gwint mts jest bardzo miękkim gwintem. Koledzy którzy ze mna jeżdża decydują się na niego dlatego, że jest dużo bardziej komfortowym rozwiązaniem od kitu
Właściciel źle wspomina tamte czasy...............
była: Czarna pomarańczka in Hawaii Style
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Chodzi o twardość , praktycznie brak komfortuPOOREK pisze:źle wspomina ze względu na twardość czy co?
Nie w sprężyny !! tylko na trzpień amortyzatora , tam gdzie jest odbój .POOREK pisze:mówisz o tych odbojach co w springi się wciska?
Wkłada się więcej twardych one maja wysokość z 1 cm
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Pomyślę jeszcze czy dołożyć odbojników na amorki czy może założę springi od starego H&R'a
Wczoraj do wieczora naklejałem sierpy na nadkola... nie obyło się bez zdejmowania zderzaków, żeby wsunąć końcówki sierpów Ale jakoś się udało. Optycznie koło zbliżyło się o ok 5mm do nadkola ponieważ sierp sięga niżej niż blacha błotnika.
Dziś wracając od mom and dad strzeliłem parę foci w szczerym polu no i właśnie... Gofer się zakurzył jak na "odcinku specjalnym" a w dodatku nie zdążyłem pojechać plastików vinylem więc takie szarawe są
Po za tym trochę przesadziłem z tyłem, tym razem w drugą stronę i sterczy teraz jak koza... jutro to ogarnę
Wczoraj do wieczora naklejałem sierpy na nadkola... nie obyło się bez zdejmowania zderzaków, żeby wsunąć końcówki sierpów Ale jakoś się udało. Optycznie koło zbliżyło się o ok 5mm do nadkola ponieważ sierp sięga niżej niż blacha błotnika.
Dziś wracając od mom and dad strzeliłem parę foci w szczerym polu no i właśnie... Gofer się zakurzył jak na "odcinku specjalnym" a w dodatku nie zdążyłem pojechać plastików vinylem więc takie szarawe są
Po za tym trochę przesadziłem z tyłem, tym razem w drugą stronę i sterczy teraz jak koza... jutro to ogarnę
Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827
- POOREK
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 1587
- Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:26
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
na tych dwóch pierwszych zdjęcia po prostu wygląda kozacko piękne są te koła oby Ci sierpy nie poodpadały od tych przycierek :green_fuck:
była: Czarna pomarańczka in Hawaii Style
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
- darekmk3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw cze 11, 2009 19:50
- Lokalizacja: Radziki Duże-Gdynia
Zybi236 napisał/a:
Świetne autko,mam nadzieję ze uporasz sięz tym miękkim tyłem,i oblukam golfera w N.S.
Chciałbym żeby mój był tak zakurzonyGofer się zakurzył
Świetne autko,mam nadzieję ze uporasz sięz tym miękkim tyłem,i oblukam golfera w N.S.
MK3 Green devil SS edition
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246202
Hella Projektor Black,HMB,Skóra,Klamki polo6N,Czarna podsufitka,Grill GTI,Sebring,Gwint,Borbet A
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246202
Hella Projektor Black,HMB,Skóra,Klamki polo6N,Czarna podsufitka,Grill GTI,Sebring,Gwint,Borbet A
- RafaelloW007
- Forum Master
- Posty: 1341
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48
Dzięki chłopaki
Przód pomimo tego, że regulacja w nim się skończyła, jest idealnie... nawet jak by jeszcze został gwint to i tak na nic by mi się nie zdał bo koła są na granicy ocierania przy skręcaniu
Tyłek muszę wyczuć, bo ilość centymetrów pokonanych nakrętką nie do końca ma odzwierciedlenie w faktycznym podniesieniu czy opuszczeniu karoserii względem koła
Jutro na myjnię po "oesach" po polu i w końcu plastiki trza ogarnąć
Przód pomimo tego, że regulacja w nim się skończyła, jest idealnie... nawet jak by jeszcze został gwint to i tak na nic by mi się nie zdał bo koła są na granicy ocierania przy skręcaniu
Tyłek muszę wyczuć, bo ilość centymetrów pokonanych nakrętką nie do końca ma odzwierciedlenie w faktycznym podniesieniu czy opuszczeniu karoserii względem koła
Jutro na myjnię po "oesach" po polu i w końcu plastiki trza ogarnąć
Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości