MK4 ASZ 130 PS automat - jaki olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

MK4 ASZ 130 PS automat - jaki olej

Post autor: arturkw » pt kwie 16, 2010 20:54

Witam, kupiłem MK4 ASZ 131 kuca, chcę wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów. Mam dylemat bo nie wiem ile kupić tego oleju i jaki mam kupić ten olej.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » sob kwie 17, 2010 11:59

Są dwie metody wymiany oleju w skrzyni statystyczna i dynamiczna w tej drugiej wymienia sie cały olej około 6 L a statystycznie połowa 3 L i do tego filtr oleju . Jaka masz skrzynie Tip tronic czy Multi tronik tu moze być drozszy olej wzaleznosci od skrzyni .
Tutaj dowiesz sie wiecej ,tylko podaj nr skrzyni http://www.automat.pl/news.php
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 12:17 przez tomassss24, łącznie zmieniany 1 raz.



apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

Post autor: apln » sob kwie 17, 2010 13:56

tomassss24 pisze:skrzyni statystyczna i dynamiczna
Statystykę zostaw w spokoju. Chyba chodziło Ci o statyczną :bigok:


I am traveler of both time and space...

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » sob kwie 17, 2010 14:41

skrzynie mam tiptronic tzn wajha w prawo i reczna zmiana biegów :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz kwie 18, 2010 00:42

Jest jeszcze metoda up******wa, tj. zdjąć skrzynię, konwerter, zlać olej z konwertera... Metoda o tyle dobra że jeśli układ był zalany niewłaściwym olejem to nie ma innej słusznej. Oleje nie mieszają się zbyt dobrze, a w każdym innym przypadku mamy jakąś tam mieszaninę, chyba że przepompujecie z 50l tego oleju :smoke:
Praktykowane w autach gdzie troszkę ciężej wyjąć silnik :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości