MK4 ASZ 130 PS automat - jaki olej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 ASZ 130 PS automat - jaki olej
Witam, kupiłem MK4 ASZ 131 kuca, chcę wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów. Mam dylemat bo nie wiem ile kupić tego oleju i jaki mam kupić ten olej.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Są dwie metody wymiany oleju w skrzyni statystyczna i dynamiczna w tej drugiej wymienia sie cały olej około 6 L a statystycznie połowa 3 L i do tego filtr oleju . Jaka masz skrzynie Tip tronic czy Multi tronik tu moze być drozszy olej wzaleznosci od skrzyni .
Tutaj dowiesz sie wiecej ,tylko podaj nr skrzyni http://www.automat.pl/news.php
Tutaj dowiesz sie wiecej ,tylko podaj nr skrzyni http://www.automat.pl/news.php
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 12:17 przez tomassss24, łącznie zmieniany 1 raz.
skrzynie mam tiptronic tzn wajha w prawo i reczna zmiana biegów
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Jest jeszcze metoda up******wa, tj. zdjąć skrzynię, konwerter, zlać olej z konwertera... Metoda o tyle dobra że jeśli układ był zalany niewłaściwym olejem to nie ma innej słusznej. Oleje nie mieszają się zbyt dobrze, a w każdym innym przypadku mamy jakąś tam mieszaninę, chyba że przepompujecie z 50l tego oleju
Praktykowane w autach gdzie troszkę ciężej wyjąć silnik
Praktykowane w autach gdzie troszkę ciężej wyjąć silnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości