wiem o co miałeś na mysli, ale wylkanizator nie ma nic wspólnego z wymianą łożyska amortyzatora, owszem w razie trudności z odkręceniem śrub warto podjechać na zakład by poluzowali i dokręcili (rozruszali) śrubę na warsztacie, ale w tym przypadku bez klucza (ewentualnie dorubki klucza) będzie ciężko co kolwiek zrobić - bo śrubokrętem i młotkiem to długo trwa odkręcenie śruby rowkowej (sam przerabiałem ten temat)WRHZ pisze:Bez urazy kolego a czy ja cos napisalem
MK 2 Łożysko McPersona ( góra)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
...
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
hehe lancuch od byka raczej by sie przydal a tak na powaznie ja robilem to w taki sposob: klucze 21 nasadka z molisocia krecenie z zewnatrz imbus 7 lub 6 zalezy od amorka dol to klucz 19 i czasem 18 nie pameitam w jakich roczniakch.. co do rozkrecenia amorka to 4 plakowniki ok 15cm wiertarka i sruby tym skrecasz sprezyne i sruba praktynie powinna palcami odkrecac sie od gory a mozna sobei z plaskownika wyciac 'klucz' ogolnie mechanik za wymiane sama powinien max wziasc 50zl co to kata pochylenia to tez jest opcja mozna zanzaczyc sobei polozenie srub bo w mkII nie ma az tak drastycznych 'fasolek' na amoroku
to trzeba mieć sprawdzony łańcuch lub linkę specjalistyczną zakńczoną dwoma oczkami i problemu nie ma - dla chcącego nic trudnegoTomasz Żaguń pisze:Fajnie ale jak się zsunie lub URWIE ten łańcuch
[ Dodano: 06-04-04, 22:10 ]
kurcze żałuję teraż ze nie zrobiłem fotostory z wymianu łozyska i bym wam pokazał że łańcych wcale nie musi być od byka tylko wystarczy od kozy sredniej wielkosci z małą ilością mleka - jutro zapodam Wam foty tego łańcucha i klucza co sobie dorobiłem
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 591 gości