Problem z alternatorem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Problem z alternatorem

Post autor: GT88 » czw kwie 15, 2010 11:26

Witam
Mam pytanie odnosnie kola pasowego alternatora, poniewaz stare kolko ze sprzegielkiem mi sie zatarlo to czy mozna na jego miejsce zalozyc kolko odkrecane na klucz 24 czyli to bedzie chyba bez sprzegielka (mam takie nowe) ?
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 15, 2010 11:29

Podobno musi być ze sprzęgiełkiem,bo w przeciwnym razie napinacz poleci :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
popo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn sty 29, 2007 00:50
Lokalizacja: Jeżewo

Post autor: popo666 » pt kwie 16, 2010 13:40

Nie musi być 1Z nie ma kółka ze sprzęgiełkiem i napinacze nie lecą.



Awatar użytkownika
Azz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sie 11, 2008 19:50
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Azz » pt kwie 16, 2010 15:29

Możesz założyć, ale na 100% po tym zabiegu będzie drgał napinacz a po czasie popiskiwał pasek mikro.

Ja u siebie z tego względu dokonałem odwrotnej operacji. tj. założyłem kółko ze sprzęgiełkiem.


MK3 Variant GT - 1.9 TDI 1Z + Chip
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237308

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości