Problem z pompą lub wtryskami AAZ 1.9td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Problem z pompą lub wtryskami AAZ 1.9td

Post autor: muaythai7 » śr kwie 14, 2010 23:25

Witam, mam problem. Mianowicie po uszczelnieniu pompy wtryskowej na biegu jałowym bez wzbogacacza silnik po minucie zaczyna przerywać coraz gorzej aż mam chmurę błękitnego dymu a silnik działa jak by miał paść na amen!
Pompę wyciągałem aby wymienić oring ten największy przy wyjściach na wtryski.
Dodam że na wyciągniętym na maxa wzbogacaczu działa normalie- ALE pali jak smok ponad 10 na 100km a mianowicie koło 12/13l !!!

Prosze o pomoc.
PS. kont wtryskiwaczy jest ustawiony.

I jeżeli jeszcze ktoś zna kogoś z okolicy Wałbrzycha, kto by sporo podkręcił
AAZ'a to niech napisze.
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 23:27 przez muaythai7, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » śr kwie 14, 2010 23:55

a rozrząd ruszałeś??

[ Dodano: 14 Kwi 2010 23:57 ]
moze cos z kułkiem na wale sie dzieje...koło pasowe chodzi rowno czy sie giba??


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

arwam

Post autor: arwam » czw kwie 15, 2010 08:56

muaythai7, po pierwsze KĄT a nie KONT
i nie wtryskiwaczy bo tu się nic nie rusza tylko kąt wtrysku.
nie ma nic wspólnego z wtryskiwaczami.
sprawdź czy koło na wale chodzi prosto i nie kołysze się na boki.
i jak zaczyna przerywać to silnik nie zaczyna się tłuc czy chodzi bardzo cicho wręcz jak benzyna?
jeśli to drugie to sprawdzić rozrząd i klin na wale.



Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » czw kwie 15, 2010 12:04

u mojej kobiety jest podobnie dlatego ja postanowielm sie nie bawic tylko kupilem 2 pompe wtryskowa i dzsiaj jade zakladac, bylem u pompiaza i stweirdzil ze pompa juz pada



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw kwie 15, 2010 14:08

Z@char pisze:juz pada
Widzi, że będzie miał pompę za darmo - wymieni parę uszczelek za 10gr i sprzeda całość za trzy stówy.

Jakby padła pompa to byś tam nie dojechał, ba nawet być auta nie odpalił.



Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: muaythai7 » pt kwie 16, 2010 00:44

Sprawdziłem klin na wale, jest ok. Teraz wiem, że to pompa siada. Będę szukał drugiej.


Mk1 w budowie.
AAZ+

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt kwie 16, 2010 08:26

Wymień przewody paliwowe, filtr paliwa, i ustaw początek wtrysku na taki jak powinien być - trzeba kiwnąć pompę na silnik. (w przypadku zwykłej pompy)



Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: muaythai7 » pt kwie 16, 2010 16:18

Udało mi się dzisiaj go odpalić. Ale teraz dymi cały czas na biało-niebiesko.

A jaka ma być różnica między najmniejszym położeniem pompy a największym ustawionym?? Znajomy mówił mi że (na sówmiarce) ma być różnica 0,09.
Może mi ktoś potwierdzić tę informację albo podać właściwą liczbę??

Teraz mógł bym pojechać na ustawienie pompy itp ale to dymienie bardzo mnie niepokoi.
Nie wiem czy dojadę a mam kawałek.


Mk1 w budowie.
AAZ+

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt kwie 16, 2010 18:01

muaythai7 pisze: Znajomy mówił mi że (na sówmiarce) ma być różnica 0,09.
0,90 i lepiej użyć do tego czujnik zegarowy, można lekko zwiększyć jeżeli są problemy z rozruchem na zimno


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » pt kwie 16, 2010 18:45

muaythai7 pisze:Teraz wiem, że to pompa siada
a nie chcesz dobrego tłokorozdzielacza?
tanio oddam



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pt kwie 16, 2010 23:23

a nie chcesz dobrego tłokorozdzielacza?
a jaka srednica?



arwam

Post autor: arwam » pt kwie 16, 2010 23:44

jbs-78, 9mm
kolega mówi że mu pompa siada, a ja mu proponuję tańszą opcję
jedną 10mm właśnie wkładam do ibizy a druga 11mm wyląduje w golfie kolegi



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » sob kwie 17, 2010 00:11

Jak sprawna 100% to możemy pogadać jeśli kolega muaythai7 sie nie zdecyduje.



arwam

Post autor: arwam » sob kwie 17, 2010 00:12

jbs-78, mam kilka sztuk tłoko-rozdzielaczy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości