Problem z głowicą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Post autor: mateuszrolza » śr kwie 14, 2010 22:58

No mi chodziło o rowki z tego nagaru wiem, zle to ujełem , jutro zrobie fotke turbiny.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 15, 2010 06:39

Jak wlot powietrza do suszarki ma ok.60mm,to jest to K-24,natomiast jeśli ma ok.50mm,to jest to K-14.
Ty masz JR-a więc powinna siedzieć tam K-24 :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw kwie 15, 2010 08:58

Michaś_1977 pisze:Ty masz JR-a więc powinna siedzieć tam K-24 :bajer:
albo T3 :D



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 15, 2010 11:02

arwam, czytaj :bajer:
mateuszrolza pisze:Koledzy a nie wiecie jak sprawdzić jaki mam model turbiny?? wiem ze kkk ale nie mam tej blaszki gdzie jest wybity model


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Post autor: mateuszrolza » czw kwie 15, 2010 14:16

Smutna sprawa dostałem głowicę na hydro;/ od tego czy jest chydro czy zwykła zależy model bloku?? jak rozpoznac czy można włożyć hydro?? ma ktos fotki do porównania??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 15, 2010 14:36

Musi być w bloku dodatkowy kanał olejowy...
Z którego roku masz ten motor?

[ Dodano: 15 Kwi 2010 14:38 ]
Chciałeś zakładać głowicę od 1,9D...to są nowsze silniki i tylko na hydro :bajer:

[ Dodano: 15 Kwi 2010 14:38 ]
Od 86 roku silniki 1,6TD są na hydro...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Post autor: mateuszrolza » czw kwie 15, 2010 21:10

No motorek jest z początku 86 :crazy: i chyba nie ma tak dodatkowego kanału olejowego;/ Ale bracik znalazł jakiegos speca i mi pospawie tą stara. Tylko boje sie o pompe paliwa bo juz 3 komplety wtrysków poszły;/ nie wiem od czego to zależy czy to pompa czy cos innego go męczy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 15, 2010 23:15

mateuszrolza, może masz głowice pod hydro,tylko ktoś wcześniej modził i zwykłe popychacze na płytki zasadził...no chyba,że jesteś pierwszym właścicielem,to można taką opcję wykluczyć :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 131 gości