g60 16v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

g60 16v

Post autor: wolf747 » śr kwie 14, 2010 12:27

Witam. mam zamiar kupić corrado g60 i założyć mu głowicę 16v i w związku z tym mam kilka pytań: czy kanały olejowe oraz wodne będą się zgadzać, czy tłoki nie spotkają się z zaworami- jeśli tak, to czy można podebrać trochę z tłoków(wyfrezować gniazda, w które będą mogły wchodzić zawory, poza tym odpręży to trochę silnik i pozwoli więcej dmuchnąć) czy sprzęgło wytrzyma, czy dół da radę (silniki takie miały po 210ps). i jeszcze jedno- co myślicie o TURBOsprężarce współpracującej z kompresorem, tzn. od dołu ciągnie kompresor, potem do akcji wkracza turbo. i jeszcze jedno- czy będzie mi potrzebna jakaś specjalna uszczelka pod głowicę? oraz ile może palić taki silnik.



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » śr kwie 14, 2010 16:04

wolf747 pisze:oraz ile może palić taki silnik.
ach ci tunerzy...
albo robisz silnik na bajkę, i zapier... nie patrząc na spalanie, albo założ gaz i ciesz się z taniej jazdy :bigok:



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » śr kwie 14, 2010 20:52

tovdi1 pisze:
wolf747 pisze:oraz ile może palić taki silnik.
ach ci tunerzy...
albo robisz silnik na bajkę, i zapier... nie patrząc na spalanie, albo założ gaz i ciesz się z taniej jazdy :bigok:
bylo mu dodac ze jak niema 20 tys zl na start to niema co sie porywac


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » śr kwie 14, 2010 21:00

Pierwsza wizyta z szaleństwem :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » czw kwie 15, 2010 12:04

:green_fuck:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw kwie 15, 2010 14:58

wolf747, witamy Cię na forum. Dobrze, że do nas dołączyłeś. Zanim jednak zaczniesz pisać, zapoznaj się z opcją "szukaj" (szczególnie tą na dole strony). Takich tematów jak Twój było już przynajmniej kilka.

Bez większej rzeźby nie da się zrobić tego co chcesz. Powodów jest kilka

1. Niewłaściwy stopień sprężania
2. Brak odpowietrzenia skrzyni korbowej
3. Niewłaściwa konstrukcja denka tłoka (wystapi kolizja między tłokami a zaworami w głowicy).

Poczytaj w szukajce. Znajdziesz wszystkie odpowiedzi.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

grzmot27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:22
Lokalizacja: biłgoraj
Kontakt:

Post autor: grzmot27 » czw kwie 15, 2010 22:44

wolf747, chyba lepiej by bylo wstawic kompres do 16v niz do g60 glowice 16v



wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

re

Post autor: wolf747 » pt kwie 23, 2010 12:35

po wielu ciężkich przemyśleniach wybiłem sobie z głowy takie zabawy na rzecz TDI.



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » pt kwie 23, 2010 13:03

wolf747 pisze:TDI
najlepsze co mogłeś trafić :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości