AJM, muli od 1000-1800

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw kwie 15, 2010 22:13

damcio151, dokładnie choć trzymanie silnika praktycznie zawsze na obrotach 2200-2500 jest jeszcze lepszym rozwiązaniem



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt kwie 16, 2010 22:16

a jak masz z ruszaniem z jedynki - kiedys czytalem ze moze to byc przyczyna padajacych popychaczy - u mnie w pasku AVF mam wlasnie problemy z ruszaniem z jedynki trzeba dac gazu zeby ruszyc, dodatkowo tez go zamula przy nickich obrotach, ale masa auta nieco inna :) u mnie jest balagan w pompkach wiec nie szukam przyczyny az je wymienie!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 190 gości