2,2 Bara obsluguje.
W VP mija sie to z celem, nawet kilka butowan wystarczy zeby wystrzelic uszczelke.
[ Dodano: 15 Sty 2010 07:09 ]
wszystko zalezy z jakiej turbinyt0mal pisze:doładowaniu w okolicy 1.7 atmosfery
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wszystko zalezy z jakiej turbinyt0mal pisze:doładowaniu w okolicy 1.7 atmosfery
Ja jezdzilem swojego czasu na k03 1,7b z zamknietym wg, nie bylo to madre ale dopero teraz to wiem.t0mal pisze:k03
No tego to jestem piewny, ale T3 to też nie jest zabawka, a silnik kręci się z mocą 1500obr/min - wyżej niż tdi i jeszcze żyje, mimo że egt na pewno ma wyższe od tdi z na podonym doładowaniu.Dario84 pisze:dmuchnal ponad 2 bary w TD
Dario głupoty piszesz że tak powiem......akurat efekt wydmuchanej uszczelki nie jest w żaden sposób spowodowany ciśnieniem turbosprężarki tylko wysokim EGT.....wskazane jest nawet podniesienie boostu w celu obniżenia dymienia, pod warunkiem że turbosprężarka ma wydajność na tym wspomninanym ciśnieniu powyzej 2 barów.....Chodzi o to ze jak bys zapodal GT22 i dmuchnal ponad 2 bary w TD to efekt byl by taki sam jak w TDI, czyli nie wytrzymala by uszczelka.
Dla porownania jesli dmuchnal bys tyle z mniejszej turbiny (o ile fizycznie bylo by to mozliwe) to uszczelka powinna wytrzymac.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości