AJM, muli od 1000-1800
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AJM, muli od 1000-1800
Witam.
Problem moj polega na tym, ze auto na 3,4,5 (na 3 mniej zauwazalnie) od 1000 do 1800 obrotow prawie w ogole sie nie zbiera, pod gorke nawet przy 1.5k-1.6k trzeba redukowac.
Jak wciskam mocniej gaz, to nic nie daje, obroty powoli spadaja.
Wymienilem filtr powietrza i przeplywomierz. Niedawno rowniez byla wymieniana N75.
Czy mozliwe ze cos powoduje, ze filtr zapycha sie tak szybko, i przez to auto muli?
Mam do wymiany termostat, ale to raczej nie jest przyczyna (nie osiaga 90stopni, maksymalnie 80, na postoju 90)
Ktore grupy logowac na VAGu? Moze ktos mial juz taki problem, i cos poradzi?
Autko Golf IV TDI 1.9 AJM PD.
Problem moj polega na tym, ze auto na 3,4,5 (na 3 mniej zauwazalnie) od 1000 do 1800 obrotow prawie w ogole sie nie zbiera, pod gorke nawet przy 1.5k-1.6k trzeba redukowac.
Jak wciskam mocniej gaz, to nic nie daje, obroty powoli spadaja.
Wymienilem filtr powietrza i przeplywomierz. Niedawno rowniez byla wymieniana N75.
Czy mozliwe ze cos powoduje, ze filtr zapycha sie tak szybko, i przez to auto muli?
Mam do wymiany termostat, ale to raczej nie jest przyczyna (nie osiaga 90stopni, maksymalnie 80, na postoju 90)
Ktore grupy logowac na VAGu? Moze ktos mial juz taki problem, i cos poradzi?
Autko Golf IV TDI 1.9 AJM PD.
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
jedz do waskiego i lucasa to ci ogarna
[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 21:08 ]
mnie to sie wydaje ze albo gruszka sie popsuli albo ktorys wezyk od cisnienia pekł
[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 21:08 ]
mnie to sie wydaje ze albo gruszka sie popsuli albo ktorys wezyk od cisnienia pekł
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
aiv,
SILNI POWINIEN PRACOWAĆ W OBROTACH POMIĘDZY 2000-3000RPM JEŚLI cINA SPALANIU ZALEŻY.
JAZDA PRZY OBROTACH 1000-1800 RPM np POD GÓRKĘ JEST NIE DOPUSZCZALNA.
ten silnik to już nie ma panewek tylko jeszcze o tym nie wiesz
a to że przestał jeżdzić to duże prawdopodobieństwo że już pierścienie się kończą iz dużym prawdopodobieństwem układ korbowy.
TAK SIĘ NIE JEŹDZI!!!!!!!!!!
to że przestał jeździć powinno Cię zmotywować żeby usterkę usunąć i zacząć jak człowiek jeździć, logi na początek i oby dla Twojej kieszeni okazało się że to będzie nieduży wydatek bo jak będziesz tak dalej jeździł to całkowicie silnik zniszczysz. rozumiałbym jeszcze jak jedziesz w peletonie aut i nie ma jak wyprzedzić po równym płaskim
[ Dodano: 15 Kwi 2010 07:57 ]
Zimny Chirurg, kolego aiv mówiż że od 1800rpm jedzie normalnie.
SILNI POWINIEN PRACOWAĆ W OBROTACH POMIĘDZY 2000-3000RPM JEŚLI cINA SPALANIU ZALEŻY.
JAZDA PRZY OBROTACH 1000-1800 RPM np POD GÓRKĘ JEST NIE DOPUSZCZALNA.
ten silnik to już nie ma panewek tylko jeszcze o tym nie wiesz
a to że przestał jeżdzić to duże prawdopodobieństwo że już pierścienie się kończą iz dużym prawdopodobieństwem układ korbowy.
TAK SIĘ NIE JEŹDZI!!!!!!!!!!
to że przestał jeździć powinno Cię zmotywować żeby usterkę usunąć i zacząć jak człowiek jeździć, logi na początek i oby dla Twojej kieszeni okazało się że to będzie nieduży wydatek bo jak będziesz tak dalej jeździł to całkowicie silnik zniszczysz. rozumiałbym jeszcze jak jedziesz w peletonie aut i nie ma jak wyprzedzić po równym płaskim
[ Dodano: 15 Kwi 2010 07:57 ]
Zimny Chirurg, kolego aiv mówiż że od 1800rpm jedzie normalnie.
Nie mowie ze jezdze tak caly czas, mowie ze np. na 4 biegu jak trzeba przyhamowac, powiedzmy do 1.3-1.4k obrotow, to nie ma sensu redukowac, tylko go od nowa rozpedzic. Problem w tym ze sie nie da ;]
I nie tylko pod gorke, ale i na plaskim.
Logi powinny byc w piatek.
I nie tylko pod gorke, ale i na plaskim.
Logi powinny byc w piatek.
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 12:31 przez aiv, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości