chłopaku zdecyduj się, ludzie chcą ci tu pomócPewnie źle napisałem bo pewnie chodziło o jakiś zawór a nie czujnik.
Ale żeby ci pomóc, to musisz dostarczać informacji, pewnych, nie wprowadzających w błąd.
Dowiedz się co chcą ci wymienić w tym kompresorze, sprawdź błędy na vagu, jak nie masz vaga to sobie kup kosztuje grosze, i jeżeli umiesz tutaj napisać post to poradzisz sobie z prostym sczytaniem błędów i wklejeniem ich tutaj.
Sprawdź nie przewody do nagrzewnicy tylko przewody do chłodnicy (skraplacza) czy są zimne, one powinni być najzimniejsze.
Miałeś 520gr czynnika, wcześniej pisałeś, że czynnik był już dobijany, to powiem ci na początek, że masz nieszczelność, do mk3 w układ wchodzi 950gr czynnika z tego co pamiętam, więc uciekła ci znaczna większość, a dopuszczalne jest kilka % rocznie.
Zacznij od podpięcia pod interfejs i odczytania kodów błędów, wtedy będzie wiadomo co siedzi w samym climatronicu. Dowiedz się co dokładnie chcieli ci wymienić w kompresorze, bo może się to okazać bujdą i wymysłem warsztatu.