Ile wam pali diesel?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn kwie 12, 2010 20:33

Kris3314 pisze:tydzien temu w vw byl na generalnym przegladzie i wszystko ma 100% sprawne wiec??
ASO ... i wszystko jasne :bigok:
na prawdę poczytaj trochę, bo masz coś z katalizatorem ... może z turbiną :chytry: konkretnie z regulacją ... może z podciśnieniem ...
ja kończę dyskusję :bajer:



Awatar użytkownika
Kris3314
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sie 31, 2009 11:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kris3314 » pn kwie 12, 2010 20:33

osttanie pytanie - od ilu ma sie budzic jak nie od 2tys??



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » pn kwie 12, 2010 20:34

Kris3314, niestety brakuje Ci wiedzy, aby poważnie podejść do dyskusji (zwłaszcza z kolegą damcio151) :bajer:
Kris3314 pisze:Trohe lektur i podręczników juz na ten temat przeczytałem i wiem ze zamulanie diesla i turbiny nie wpływa korzystnie na niego
Może jeszcze poczytaj co to znaczy "czytanie ze zrozumieniem" i wyciągnij z tego wnioski :bigok:


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
Kris3314
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sie 31, 2009 11:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kris3314 » pn kwie 12, 2010 20:36

ale ze co macie do ASO?



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » pn kwie 12, 2010 20:40

popieram to co pisza kolefdzy a jak Ci sie asz budzi przy 2000 tys Kris3314, to nie wiem gdzie Ci ten przeglad robili w stodole nie dosć ze robisz OT to chyba nie masz bladego pojecia o dieslach :green_fuck:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kris3314
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sie 31, 2009 11:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kris3314 » pn kwie 12, 2010 20:43

No to moze pomozcie, co doradzacie?? co mam sprawdzic?? co wy z tym offtopem tak ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn kwie 12, 2010 20:45

Kris3314 pisze:co wy z tym offtopem tak ??
bo to nie temat do dyskusji o problemie z Twoim silnikiem !!
koniec dyskusji !! następne posty nie na temat wyrzucam ...



Awatar użytkownika
Hurricane48
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: śr sty 13, 2010 23:36
Lokalizacja: PRG
Kontakt:

...

Post autor: Hurricane48 » pn kwie 12, 2010 23:17

5,7 do 6,4 w mieście
4.7 w trasie 90 km/h



Awatar użytkownika
arek409
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 12:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: arek409 » czw kwie 15, 2010 09:53

koledzy mam golfa mk4 1.9 TDI silnik AJM.
zatankowałem go do pełna (bez odpowietrzania), W baku było o k 10 litrów weszło jeszcze 44. Na pełnym baku zrobiłem 650 km może pod 700 by doszło ale nie chciałem ryzykować zapowietrzeniem auta.

Nie wydaje Wam się, że za dużo pali ten samochód? Cykl mieszany.
Bo chyba 17 calowe niskoprofilowe opony nie są przyczyną jakiegoś duzo duzo większego spalania?
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 09:54 przez arek409, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK4 => http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16b82864cbf26f13.html

Awatar użytkownika
GregorGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 27, 2009 10:48
Lokalizacja: DB
Auto: Golf 7 2.0 TDI był Astra h 1.9 cdti był golf II gtd był golf IV tdi

Post autor: GregorGT » czw kwie 15, 2010 10:04

arek409, Ja myślę, że za dużo... Mój AGR w cyklu mieszanym ma właśnie 520 km na liczniku i spalił pół baku.



Awatar użytkownika
arek409
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 12:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: arek409 » czw kwie 15, 2010 10:08

To może orientujesz się co sprawdzić? Byłem w Monster Serwis na diagnostyce komputera, wyszły dwa błędy, jeden coś od imobilajzera drugi od czujnika temperatury. Skasowali te błędy i właśnie po skasowaniu tych błędów mam taki wynik na pełnym baku :/


Moje MK4 => http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16b82864cbf26f13.html

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw kwie 15, 2010 10:15

Jesli masz problem z czujnikiem temperatury to spalanie moze wzrosnac!



Awatar użytkownika
arek409
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 12:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: arek409 » czw kwie 15, 2010 10:34

To co dalej zrobić? Jeszcze raz diagnostyka i jak znowu bład to wymiana czujnika?


Moje MK4 => http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16b82864cbf26f13.html

Awatar użytkownika
JaCuŚ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 19, 2008 23:06
Lokalizacja: WrOsLaW

Post autor: JaCuŚ » czw kwie 15, 2010 10:57

Kolego. Zależy też jaki to był cykl mieszany. Poza tym musiałbyś zatankować do pełna po przejechaniu tego odcinka. Dokładnie litry i wtedy obliczyć. Bo tak na oko to chłop w szpitalu ... Nigdzie nie pisałeś że nalałeś jeszcze raz do pełna. Więc wnioskuje że sugerowałeś się wskaźnikiem. Czytam i wierzę co czytam. Koledze pali 5l w cyklu mieszanym. To w trasie pali ci pewnie 3,5l :chytry: Mi we wrocku pali od min 6.8 do 8. W trasie nie ma opcji żeby zejść niżej niż 4.3
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 11:03 przez JaCuŚ, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 TDI AHF 110 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości