[MK3] Silnik AHU i 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt mar 09, 2010 17:13

zaraz ide sprawdzic czy wlacza sie, czy wogole prad doplynie.
Komas, po ilu Tobie w aucie sie cieplo robi? duza roznica?

[ Dodano: 09 Mar 2010 19:14 ]
prad dochodzi do fajek, kilka sekund po odpaleniu ponad 14v we wszystkich 3 fajkach...
swiece sprawne bo jak na krotka podlaczalem to iskrzylo i slychac bylo ze sie grzeje...
problem chyba u mnie lezy gdzies na styku fajka- swieca.
sa jakies preparaty zeby prad lepiej przewodzilo?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw mar 11, 2010 23:31

Po odpaleniu silnika i przejechaniu 1km w aucie leci już letnie powietrze przy zerowej temp na dworze. Przy nagrzewnicy ustawinej na 22stopnie po przejechaniu 4km silnik ma już 70stopni. robiłem testy bez podgrzewacza i silnik zagrzewał mi sie do 90 stopni po ok 10km teraz po ok 5km ale 3 swieczki grzeja non stop a kazda ma 300W


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

baka8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lut 06, 2010 12:55
Lokalizacja: Opole

Post autor: baka8 » pt mar 12, 2010 00:04

szanujcie koledzy ten wynalazek, ja mam z nim kłopot...puki go nikt nie ruszał było dobrze a przypadkiem mechanik go dokręcił i kicha....zaczął zwierać i świece grzały nawet po wyłączeniu silnika aż do wyładowania akumulatora , efekt w 5h miałem po prądzie w aucie a teraz nie mogę tego odkręcić bo się śrubka zapiekła.... ](*,) i dość że nie działa to jeszcze nie mam jak tego naprawić....


co do umiejscowienia , przekaźnik w oryginale jest w komorze silnika nad pompą hamulcową taka puszeczka plastikowa z bezpiecznikiem z blaszką
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 00:10 przez baka8, łącznie zmieniany 1 raz.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pt mar 12, 2010 18:11

Komas,
Komas pisze:Przy nagrzewnicy ustawinej na 22stopnie
tzn ze masz klimatronic? albo bajer thermotronic :D
ja tylko manual i niestety nie mam stopni ile chce miec w srodku stopni ;d


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » sob mar 13, 2010 21:12

mam thermotronica :)


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

beras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 00:05
Lokalizacja: WLKP

Post autor: beras » śr kwie 14, 2010 21:02

Panowie czy silnik AHU z 96 roku ma dwumas ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr kwie 14, 2010 21:39

beras pisze:Panowie czy silnik AHU z 96 roku ma dwumas ?
Nie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

beras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 00:05
Lokalizacja: WLKP

Post autor: beras » śr kwie 14, 2010 22:27

Ok dzięki wielkie za odpowiedź :grin:



Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » czw kwie 15, 2010 10:40

a ja mam pytanie o Ecu w AHU a w 1Z? czy w Ahu jest 16bit? :bajer:

nie wiem to pytam :helm:


:-)

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw kwie 15, 2010 14:59

Pytanie powinno raczej brzmiec czy w kazdym AHU jest 16bit :) W 1Z w starszych produkcjach byly 8bit, w nowszych 16bit. Wydaje mi sie, ze do AHU ladowali juz tylko 16bit.
U Ciebie jest 16bit bo widze po numerze sterownika i literce BF (logi ;) )


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » czw kwie 15, 2010 15:23

bradley,

dzięki rozgladam się ... zaaaaa 216, , , bez CZIPA i Deila na pokładzie póki co....

aa i Pytanie które wtryski bardziej się opłaca? 216 Bosch czy Filatelii :rotfl: szukałem nie mogę znalezć niegdzie :foch: nie zmaierzam celować w mega moce, max 140konii
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 16:03 przez jacekPlacekkk, łącznie zmieniany 1 raz.


:-)

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw kwie 15, 2010 21:53

140 bez wymiany turbiny nie bedzie. No chyba ze podlejesz ostro paliwem ale bedzie kopciuch bo z malutka turbina 1Z bedzie ciezko zdzialac cos bezpiecznego.
IMO Bosch pewniejszy ze nie wyjdzie od nich bubel ale cena chyba tez wyzsza ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » pt kwie 16, 2010 10:17

a gdzie jakis temat wyboru miedzy tym a tym mogę poczytać?


:-)

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt kwie 16, 2010 13:13

Hmmm, moze o wtryskach Cowboya? :P


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości