[MK3] Silnik AHU i 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
zaraz ide sprawdzic czy wlacza sie, czy wogole prad doplynie.
Komas, po ilu Tobie w aucie sie cieplo robi? duza roznica?
[ Dodano: 09 Mar 2010 19:14 ]
prad dochodzi do fajek, kilka sekund po odpaleniu ponad 14v we wszystkich 3 fajkach...
swiece sprawne bo jak na krotka podlaczalem to iskrzylo i slychac bylo ze sie grzeje...
problem chyba u mnie lezy gdzies na styku fajka- swieca.
sa jakies preparaty zeby prad lepiej przewodzilo?
Komas, po ilu Tobie w aucie sie cieplo robi? duza roznica?
[ Dodano: 09 Mar 2010 19:14 ]
prad dochodzi do fajek, kilka sekund po odpaleniu ponad 14v we wszystkich 3 fajkach...
swiece sprawne bo jak na krotka podlaczalem to iskrzylo i slychac bylo ze sie grzeje...
problem chyba u mnie lezy gdzies na styku fajka- swieca.
sa jakies preparaty zeby prad lepiej przewodzilo?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Po odpaleniu silnika i przejechaniu 1km w aucie leci już letnie powietrze przy zerowej temp na dworze. Przy nagrzewnicy ustawinej na 22stopnie po przejechaniu 4km silnik ma już 70stopni. robiłem testy bez podgrzewacza i silnik zagrzewał mi sie do 90 stopni po ok 10km teraz po ok 5km ale 3 swieczki grzeja non stop a kazda ma 300W
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
szanujcie koledzy ten wynalazek, ja mam z nim kłopot...puki go nikt nie ruszał było dobrze a przypadkiem mechanik go dokręcił i kicha....zaczął zwierać i świece grzały nawet po wyłączeniu silnika aż do wyładowania akumulatora , efekt w 5h miałem po prądzie w aucie a teraz nie mogę tego odkręcić bo się śrubka zapiekła.... i dość że nie działa to jeszcze nie mam jak tego naprawić....
co do umiejscowienia , przekaźnik w oryginale jest w komorze silnika nad pompą hamulcową taka puszeczka plastikowa z bezpiecznikiem z blaszką
co do umiejscowienia , przekaźnik w oryginale jest w komorze silnika nad pompą hamulcową taka puszeczka plastikowa z bezpiecznikiem z blaszką
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 00:10 przez baka8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
Komas,
ja tylko manual i niestety nie mam stopni ile chce miec w srodku stopni ;d
tzn ze masz klimatronic? albo bajer thermotronicKomas pisze:Przy nagrzewnicy ustawinej na 22stopnie
ja tylko manual i niestety nie mam stopni ile chce miec w srodku stopni ;d
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nieberas pisze:Panowie czy silnik AHU z 96 roku ma dwumas ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Pytanie powinno raczej brzmiec czy w kazdym AHU jest 16bit W 1Z w starszych produkcjach byly 8bit, w nowszych 16bit. Wydaje mi sie, ze do AHU ladowali juz tylko 16bit.
U Ciebie jest 16bit bo widze po numerze sterownika i literce BF (logi )
U Ciebie jest 16bit bo widze po numerze sterownika i literce BF (logi )
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
bradley,
dzięki rozgladam się ... zaaaaa 216, , , bez CZIPA i Deila na pokładzie póki co....
aa i Pytanie które wtryski bardziej się opłaca? 216 Bosch czy Filatelii szukałem nie mogę znalezć niegdzie nie zmaierzam celować w mega moce, max 140konii
dzięki rozgladam się ... zaaaaa 216, , , bez CZIPA i Deila na pokładzie póki co....
aa i Pytanie które wtryski bardziej się opłaca? 216 Bosch czy Filatelii szukałem nie mogę znalezć niegdzie nie zmaierzam celować w mega moce, max 140konii
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 16:03 przez jacekPlacekkk, łącznie zmieniany 1 raz.
:-)
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
140 bez wymiany turbiny nie bedzie. No chyba ze podlejesz ostro paliwem ale bedzie kopciuch bo z malutka turbina 1Z bedzie ciezko zdzialac cos bezpiecznego.
IMO Bosch pewniejszy ze nie wyjdzie od nich bubel ale cena chyba tez wyzsza
IMO Bosch pewniejszy ze nie wyjdzie od nich bubel ale cena chyba tez wyzsza
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości