Witam
Ostatnio zauważyłem, że jak mocniej wcisnę pedał hamulca to obroty idą do góry. Jest 900 rpm, wciskam hamulec i skacze do 1050, i spada. Nie dzieje się tak zawsze, ale często. Co może być przyczyną? Jakaś nieszczelność? Gdzie szukać przyczyny
Rosną obroty jak wcisnę hamulec
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gabtom, ma rację sprawdź serwo.
Odłącz wąż zasilający serwo, zaślep otwór, naciśnij na hamulec. Obroty nie powinny się zmieniać. Jeśli tak będzie szukaj serwa, lub jak się chcesz pobawić rozbierz serwo. Jak Cię to nie przekonuje przeszukaj forum za pomocą wyszukiwarki, lub poszukaj w necie jak działa serwo, a zrozumiesz dla czego ja i gabtom, uważamy, że twoje problemy powoduje właśnie serwo
Wygląda na typowy objaw przetartej membrany.hepos pisze:est 900 rpm, wciskam hamulec i skacze do 1050, i spada. Nie dzieje się tak zawsze, ale często.
Odłącz wąż zasilający serwo, zaślep otwór, naciśnij na hamulec. Obroty nie powinny się zmieniać. Jeśli tak będzie szukaj serwa, lub jak się chcesz pobawić rozbierz serwo. Jak Cię to nie przekonuje przeszukaj forum za pomocą wyszukiwarki, lub poszukaj w necie jak działa serwo, a zrozumiesz dla czego ja i gabtom, uważamy, że twoje problemy powoduje właśnie serwo
JaroW
- hepos
- GT Owner
- Posty: 294
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Golf VII
- Silnik: CJZA
Dobrze wiedzieć, widze że to raczej nie jest kosztowna sprawa, a czy zmiana serwa to jakaś skomplikowana sprawa?
A jakie są objawy słabo już pracującej pompy hamulcowej ?
A jakie są objawy słabo już pracującej pompy hamulcowej ?
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 00:48 przez hepos, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej nie.hepos pisze:a czy zmiana serwa to jakaś skomplikowana sprawa?
Jest ich wiele, ale skupię się na najczęstszychhepos pisze:A jakie są objawy słabo już pracującej pompy hamulcowej ?
1. Przy delikatnym naciskaniu na pedał hamulca ten wjeżdża powoli do podłogi, a przy gwałtownym, mocnym naciśnięciu jest oki. Powód, zużyte gumowe tłoczki, lub gładź cylindra pompy.
2. Trudności w odpowietrzeniu po np. wymianie cylinderka, przewodu. Jednocześnie można zauważyć jak pompa zasysa płyn ze zbiorniczka, a później wtłacza go tam ponownie. Powód jak pkt 1.
3. Słabe ciśnienie na jednej z sekcji. Powód jak pkt 1.
4. Ubytek płynu - zaciski, cylinderki, przewody oki. Jednocześnie płyn ham. w serwie. Powód, uszkodzone tylne uszczelnienie.
5. Ciągłe zapowietrzanie się układu ham. Jeden z powodów to uszkodzenie elementów gumowych wewnątrz pompy.
Itd.
A tak przy okazji. Doszukałeś się jak działa serwo, i dla czego mogą Ci przez nie rosnąć obroty?
JaroW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 292 gości