Problem z doładowaniem w TDI po wymiane turbiny.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomibull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 27, 2008 10:48
Lokalizacja: Płock

Problem z doładowaniem w TDI po wymiane turbiny.

Post autor: tomibull » pn kwie 12, 2010 23:23

Witam.Problem przedstawia się następująco.
Jakieś pół roku temu w mojej borce ASV wymieniłem turbinę bo zniszczony był wirnik.
Po zmontowaniu całości(2 turbin, bo w pierwszej po 80km ukręcił się wałek) wszystko ładnie chodziło choć przy dodawaniu gazy stale słyszalny jest świst. Dodam,że po założeniu turbiny przewód gumowy przed EGR był twardy i napięty niezależnie od obrotów. Dodam że poci się EGR, układ dolotowy nie jest w żadnym miejscu rozłączony bo sprawdzałem.
Samochód dobrze ciągnie nie łapie notlauf-a, prędkość max osiąga.
Moje pytanie czy w was na włączonym silniku i wolnych obrotach da się swobodnie ściskać ręką przewód gumowy przed egr-em i w jakim stopniu twardnieje po dodaniu gazu.
Czy istnieje prosty sposób na sprawdzenie 100% szczelności układu dolotowego(może nieszczelność na uszczelce przy dolocie, albo EGR do kitu np. stale otwarty)
Za wszelką pomoc z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 23:33 przez tomibull, łącznie zmieniany 1 raz.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt kwie 13, 2010 01:49

Skoro masz twardy przewód, to nieszczelności z pewnością nie ma. Rura na wolnych obrotach nie powinna być zbyt twarda, ciśnienie w środku jest bardzo zbliżone do atmosferycznego. Możesz mieć źle wyregulowaną długość sztangi i w związku z tym już na wolnych obrotach osiągasz wyższe ciśnienie doładowania.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » wt kwie 13, 2010 06:01

Witam

Da rade w 100%

Logi stat. i dynam.
Inaczej to nie ma szans.

Pozdro

ZC
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 06:02 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kris3314
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sie 31, 2009 11:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kris3314 » wt kwie 13, 2010 11:15

tomibull ile daleś za turbine??



tomibull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 27, 2008 10:48
Lokalizacja: Płock

odp.

Post autor: tomibull » wt kwie 13, 2010 21:07

Zaturbinę dałem równe 1200zł. początkowo miałobyć samo czyszczenie kierownic za 200zł, ale okazało się że wirnik zniszczony.
Celem wyjaśnienia: na początku po założeniu turbiny-przewód był twardy nawet na niskich obrotach teraz po pewnym czasie jest miękki na niskich oobrotach twardnieje tylko na wyskoch obrotach.
Widzę że wizyta u Uyssego w g-lab nieunikniona.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości