witam
vw polo 6N rok produkcji 1997 silnik 1,6 benzyna 75 koni.
Wczoraj zaskoczył mnie polo mojej siostry. Różne problemy w autach rozwiązywałem ale z czymś takim się nie spotkałem. Wczoraj w trasie nagle auto zaczęło tracić moc i to konkretnie, silnikiem zaczęło telepać a w aucie zaczęło śmierdzieć spalenizną. Jak siostra podjechała pod blok to poszedłem pooglądać auto a tu śmierdzi jak wylęgarni smoków. Dym idzie z okolic lewarka ręcznego a tunel tak nagrzany że mogłem go nie dotykać (teraz to wiem). No i tu moje pytanie - co to może być, pierwszą myślą jest oczywiście układ wydechowy, pomyślałem że silnik nie pracuje na wszystkich garach i paliwo dostaje się do układu wydechowego. Macie jakieś sugestie? może ktoś się spotkał z czymś takim, proszę o pomoc.
brak mocy oraz rozgrzany tunel POLO 6N
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
poczytaj sobie ten temacik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
troszkę podobny więc może pomoże
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
troszkę podobny więc może pomoże
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
czyli kat się przegrzał - teraz wywal kata i zobacz co się bedzie działo - czy efekt był od katalizatora czy też za bogata dawka przegrzała katklejny pisze:Wczoraj w trasie nagle auto zaczęło tracić moc i to konkretnie, silnikiem zaczęło telepać a w aucie zaczęło śmierdzieć spalenizną. Jak siostra podjechała pod blok to poszedłem pooglądać auto a tu śmierdzi jak wylęgarni smoków. Dym idzie z okolic lewarka ręcznego a tunel tak nagrzany że mogłem go nie dotykać (teraz to wiem).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 160 gości