Problem z porannym odpalaniem ABF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z porannym odpalaniem ABF
Walczę już długi czas z problemem odpalania auta gdy temperatura na dworze wynosi w przedziale 0c - +5c.Wymienione zostało kable WN ,palec,kopułka,świece.Sprawdziłem również cewkę zapłonową na innym aucie.Diagnostyka VAG -brak błędów.Przy długim kręceniu gdy wcisnę pedał gazu ,auto zaczyna załapywać.Po kilku takich próbach silnik zazwyczaj udaje się odpalić.Podejrzewam że to sprawka któregoś z czujników temperatury.Dzisiaj auto nie odpaliło.Sprawdziłem rezystancję na czujniku w bloku wynosiła 5 Kohm, czujnik na układzie chłodzenia ma 2 ohm.Drodzy forumowicze liczę na waszą pomoc.
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 08:54 przez mamix4, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
sprawdz rezystnację i porównaj z tabelą
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88981
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 09:12 ]
na czujniku czteropinowym między 1 a 3.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88981
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 09:12 ]
na czujniku czteropinowym między 1 a 3.
Nie znalazłem w tym silniku czujnika na cztery piny ,są tylko na dwa i mają taką rezystancję jak podałem.Może ktoś kto ma ABF-a mógł by mi zmierzyć na zimny silniku te czujnki.
Po długiej walce odpalił,po nagrzaniu do 90 stopni czujnik w bloku ma 330ohm a ten drugi cały czas około 2 ohm. Czy to może być przyczyna?
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 12:57 ]
up
Po długiej walce odpalił,po nagrzaniu do 90 stopni czujnik w bloku ma 330ohm a ten drugi cały czas około 2 ohm. Czy to może być przyczyna?
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 12:57 ]
up
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 11:46 przez mamix4, łącznie zmieniany 2 razy.
Zaczynam też tak podejrzewać,tylko dziwne że dzieje się to w takim przedziale temperatury.Pod czas jazdy nie gaśnie.Chociaż czasami dojeżdżając do skrzyżowania ,kiedy wcisnąłem sprzęgło i obroty spadną do 850 rpm potrafił zgasnąć .Zdarzyło się tak kilka razy właśnie rano kiedy miałem problem z odpaleniem.
[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 19:45 ]
Okazało się że jest pęknięty czujnik położenia wału.Dostawała się wilgoć.
[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 19:45 ]
Okazało się że jest pęknięty czujnik położenia wału.Dostawała się wilgoć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 236 gości