brak mocy oraz rozgrzany tunel POLO 6N

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

klejny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr cze 04, 2008 09:56
Lokalizacja: Kraków

brak mocy oraz rozgrzany tunel POLO 6N

Post autor: klejny » pn kwie 12, 2010 13:45

witam
vw polo 6N rok produkcji 1997 silnik 1,6 benzyna 75 koni.

Wczoraj zaskoczył mnie polo mojej siostry. Różne problemy w autach rozwiązywałem ale z czymś takim się nie spotkałem. Wczoraj w trasie nagle auto zaczęło tracić moc i to konkretnie, silnikiem zaczęło telepać a w aucie zaczęło śmierdzieć spalenizną. Jak siostra podjechała pod blok to poszedłem pooglądać auto a tu śmierdzi jak wylęgarni smoków. Dym idzie z okolic lewarka ręcznego a tunel tak nagrzany że mogłem go nie dotykać (teraz to wiem). No i tu moje pytanie - co to może być, pierwszą myślą jest oczywiście układ wydechowy, pomyślałem że silnik nie pracuje na wszystkich garach i paliwo dostaje się do układu wydechowego. Macie jakieś sugestie? może ktoś się spotkał z czymś takim, proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 12, 2010 14:20

Może być tak jak pioszesz i teraz stopił się katalizator.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » pn kwie 12, 2010 21:47

poczytaj sobie ten temacik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
troszkę podobny więc może pomoże :)


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

klejny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr cze 04, 2008 09:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: klejny » pn kwie 12, 2010 22:49

znalazłem ten temat w wyszukiwarce, ale tutaj jest inaczej, autem strasznie szarpie a silnie w ogóle nie wchodzi w obroty tak jakby nie reagował na pedał gazu. Może w piątek uda mi się odpiąć układ i wtedy będzie chyba najlepsze porównanie.



greg

Post autor: greg » wt kwie 13, 2010 13:55

klejny pisze:Wczoraj w trasie nagle auto zaczęło tracić moc i to konkretnie, silnikiem zaczęło telepać a w aucie zaczęło śmierdzieć spalenizną. Jak siostra podjechała pod blok to poszedłem pooglądać auto a tu śmierdzi jak wylęgarni smoków. Dym idzie z okolic lewarka ręcznego a tunel tak nagrzany że mogłem go nie dotykać (teraz to wiem).
czyli kat się przegrzał - teraz wywal kata i zobacz co się bedzie działo - czy efekt był od katalizatora czy też za bogata dawka przegrzała kat



klejny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr cze 04, 2008 09:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: klejny » wt maja 11, 2010 07:51

kat wywalony, stopiło go po rozbebeszeniu silnika okazało się, że pierścienie na 3 tłokach zapieczone, zarzucało świece i mieszanka nie spalała się w komorze, mam tylko nadzieję że po złożeniu silnika będzie ok...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 368 gości