Kolego bujanie też sporo zależy od amorów a nie tylko sprężyn ............. resztę sam sobie dopiszmathi47 pisze:Jak można najniżej zejść przy seryjnych amorach. Chce żeby był sztywniejszy nie bujał się tak
Seryjne amortyzatory i jakie sprężyny na minus maksymalnie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
ja miałem -40, i jakoś nie jestem przekonany do tego, choć widziałem ostatnio samochód na -80 na seryjnych, któremu przy wpadnięciu w dziurę sprężyna lekko się przemieściła, pomijając juz charakterystykę zawieszenia
Święta racjaMAPET pisze:-60 na serie amor... heh no ladnie.. ale NIE POLECAM !!!! nawet -40 ne polecam a co dopeiro -60...
Ale sprężyna zapewnia sztywność zawieszenia tak samo jak resory piórowe, drążki skrętne, drążki reakcyjne, stabilizatory itp. Działanie sprowadza się do magazynowania dostarczonej energii i oddawania jej w odpowiedniej chwili, a amortyzator tłumi/eliminuje drgania kół i nadwozia, wpływając szczególnie podczas hamowania, ograniczając ruch drgający kół i zwiększając ich przyczepność.Dj Darecki pisze: Kolego bujanie też sporo zależy od amorów a nie tylko sprężyn ............. resztę sam sobie dopisz
A amortyzator nie różnią się ciśnieniem (w przypadku jednorurowych) i jest to około 25 barów tylko skokiem tłoczyska i właśnie tu pojawia się problem po seryjne mają dłuższy skok (a nie są mniej wytrzymalsze)
Mam rację?
no tak ale jak darecki pisal to amor tez jest temu winny.. zauwaz ze wsyztskei gwinty np z regulacja twardosci maja regulacje w amorku! nie jaka regulacje sprezyny.. i faktycznie to czuc ze jest zawias twardy lub miekki utwardzajac amorek!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Ale przecież regulujesz twardość sprężyny i skracasz skok amora oraz regulujesz wysokość bez regulacji twardości sprężyny
Więc zasada się nie zmienia?
Więc zasada się nie zmienia?
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 01:15 przez mathi47, łącznie zmieniany 1 raz.
jak regulujesz twardosc sprezyny niby?
przeciez regulujesz twardosc w amorku ...
przeciez regulujesz twardosc w amorku ...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
ale troche glupoty piszesz.. i co i to jest wg ciebie regulacja twardosci?
jak dasz gwint w dol to sprezyna nadal jest twarda bo auto ja dociska i schodzi nizej.. faktycznie w niektorych tylko gwintach jak dasz na sama gore i drastycznie sprezyne scisniesz to jest troche lub moze byc troche twardziej.. ale to nie jest tak ze to jest regulacja twardosci przeciez...
jak dasz gwint w dol to sprezyna nadal jest twarda bo auto ja dociska i schodzi nizej.. faktycznie w niektorych tylko gwintach jak dasz na sama gore i drastycznie sprezyne scisniesz to jest troche lub moze byc troche twardziej.. ale to nie jest tak ze to jest regulacja twardosci przeciez...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Weź sobie amor z gwintu z regulacją twardości skręć go na maxa wsadź do końca i spróbuj go wyjąć powodzenia .mathi47 pisze:A amortyzator nie różnią się ciśnieniem (w przypadku jednorurowych) i jest to około 25 barów tylko skokiem tłoczyska i właśnie tu pojawia się problem po seryjne mają dłuższy skok (a nie są mniej wytrzymalsze)
Mam rację?
Amory maja duży wpływ na prace zawiasu .
Widać dobrze jak ktoś ma wylany amor i jedzie dziurami koło podskakuje jak piłeczka .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Podskakuje bo amor nie ma odpowiedniego ciśnienia i nie tłumi zmagazynowanej energii sprężyny - napisałem przecież sobie to sam kilka postów wyżej.
Tak czy siak znalazłem na stronie weiteca sprężyny które współpracują z serią amorów i z opisu odpowiadają charakterystyce tych z allegro.
Dodatkowo miałem okazję dzisiaj jechać golfem 3 (facet przyjechał na wymianę tarcz i klocków) z seryjnymi amorami i sprężynami właśnie weiteca (zielony kolor niby znak rozpoznawczy) ale - 35 i problem o który mi chodziło jest zniwelowany czyli brak bujania na dziurach i zakrętach
Lecz pojawił się następny problem o którym nie pomyślałem czyli co się stanie jak załaduje auto i znowu jest pupa
Tak czy siak znalazłem na stronie weiteca sprężyny które współpracują z serią amorów i z opisu odpowiadają charakterystyce tych z allegro.
Dodatkowo miałem okazję dzisiaj jechać golfem 3 (facet przyjechał na wymianę tarcz i klocków) z seryjnymi amorami i sprężynami właśnie weiteca (zielony kolor niby znak rozpoznawczy) ale - 35 i problem o który mi chodziło jest zniwelowany czyli brak bujania na dziurach i zakrętach
Lecz pojawił się następny problem o którym nie pomyślałem czyli co się stanie jak załaduje auto i znowu jest pupa
to może ja się podłączę, bo jak założe nowy temat, to moderator zaraz mi go wywali - do MK6 nie wolno pytac o nic bo wszystko jest napisane.
pytanie prawie jak w temacie, z tym że, nie interesuje mnie max obniżenie ale do 30mm na seryjnych amorach. no i po przestudiowaniu 25 stron tego podforum dowiedziałam się, że nie poleca się zmiany samych sprężyn, tak?
no ale jeślibym jednak chciała tak zrobić, to jakie mam założyć, żeby mi głowy nie wytrzęsło - czyli zachować w miarę komfort ale żeby stał niżej. teraz jest tak:
a chcę tak:
czy to ma być Eibach pro kit czy coś innego? i ewentualnie jeśli bym miała zmieniać z amorami, to jaki zestaw.
kolegę przepraszam, że mu się wcinam
proszę o podpowiedzi bom zielona .
pytanie prawie jak w temacie, z tym że, nie interesuje mnie max obniżenie ale do 30mm na seryjnych amorach. no i po przestudiowaniu 25 stron tego podforum dowiedziałam się, że nie poleca się zmiany samych sprężyn, tak?
no ale jeślibym jednak chciała tak zrobić, to jakie mam założyć, żeby mi głowy nie wytrzęsło - czyli zachować w miarę komfort ale żeby stał niżej. teraz jest tak:
a chcę tak:
czy to ma być Eibach pro kit czy coś innego? i ewentualnie jeśli bym miała zmieniać z amorami, to jaki zestaw.
kolegę przepraszam, że mu się wcinam
proszę o podpowiedzi bom zielona .
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 21:39 przez Trynity, łącznie zmieniany 1 raz.
[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz cze 14, 2015 02:22
Seryjne amortyzatory i jakie sprężyny na minus maksymalnie
witam, mam mały dylemat, ponieważ kupiłem niedawno golfa okazało się że nie ma sportowego zawiecha tylko oryginalne amory z .... uciętymi do trzech zwoi sprężynami, amory z przodu do wymiany i teraz chciałbym żeby ktoś mi doradził co kupić bo nie chce oryginalnych amorów i sprężyn tylko żeby troche go zglebić i utwardzić. Alumy 16 więc chce żeby to nie tylko wyglądało ale też latało . pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości