Caddy 1,9 tdi 77 kw 105 ps problem pomocy !!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

xsanth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:23
Lokalizacja: W-WA
Kontakt:

Caddy 1,9 tdi 77 kw 105 ps problem pomocy !!!

Post autor: xsanth » ndz kwie 11, 2010 11:06

Witam koledzy.

Mam problem i nie wiem com mam zrobić. Krótki opis. Silnik jak zimny to jedzie dobrze. Jak się nim pojeździ to traci moc. Wciskam pedał i się muli. Nadmienię że taka sytuacja miała miejsce przed wymianami, a zostało wymienione ( czujnik ciśnienia doładowania, prze pływka, wacuum pompa, turbina - nowa ). Po wymianie nadal to samo. Turbo wymienione na nowe oryginalne - było rzeczywiście uszkodzone. Na vagu - z allegro pokazuje się błąd że czujnik ciśnienia doładowania - niskie napięcie. Silnik BJB.

Proszę o pomoc !!!

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz kwie 11, 2010 11:43

łapie notlauf, żeby coś powiedzieć musisz zrobić diagnozę statyczną i dynamiczną VAG-iem



xsanth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:23
Lokalizacja: W-WA
Kontakt:

Post autor: xsanth » ndz kwie 11, 2010 13:45

mettenos pisze:łapie notlauf, żeby coś powiedzieć musisz zrobić diagnozę statyczną i dynamiczną VAG-iem

Jakim interfejsem z Allegro mogę zrobić takie coś ( zakupię ). Jak możesz pomóc tooo wielkie dzięki.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz kwie 11, 2010 14:06

potrzebujesz interfejsu HEX-USB+CAN, który dodatkowo będzie współpracował z VAG-COM (VCDS) 704.x w górę, ja używam VCDS-a z ADAKO http://www.vcds.pl/?mod=sklep&item=6



xsanth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:23
Lokalizacja: W-WA
Kontakt:

Post autor: xsanth » ndz kwie 11, 2010 22:17

A może ktoś z was miał podobny przypadek. Dziwne jest że jak silnik jest zimny to wszystko wydaje się OK. A kiedy osiągnie temperaturę już właściwą temp. zaczyna się mulić.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz kwie 11, 2010 22:27

Czy TY czytasz co pisze np kolega mettenos zrób co piszą chłopaki i zobaczymy co wyjdzie. Będziemy działali dalej.. a nie wróżyli z fusów na odległość.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Raflik25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lut 06, 2010 17:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: Raflik25 » ndz kwie 11, 2010 23:21

koledzy ja mam taki problem ze rusze autem do 1500obr auto jedzie trzymam gaz lekko nacisniety i zaczyna go mulic puszcza dyma na czarno dopiero jak mu wcisne gaz do dechy to dostaje normalna moc przestaje kopcic i jedzie jak juz sie rozpedzi na tym jednym gazie np; do 100km/h i wtedy znów go muli i znów wciskam do dechy i dalej jedzie znów normalnie :grin:

[ Dodano: 11 Kwi 2010 23:22 ]
prosze o pomoc!!!
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 23:29 przez Raflik25, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz kwie 11, 2010 23:31

Raflik25 pisze:koledzy ja mam taki problem ze rusze autem do 1500obr auto jedzie trzymam gaz lekko nacisniety i zaczyna go mulic puszcza dyma na czarno dopiero jak mu wcisne gaz do dechy to dostaje normalna moc przestaje kopcic i jedzie jak juz sie rozpedzi na tym jednym gazie np; do 100km/h i wtedy znów go muli i znów wciskam do dechy i dalej jedzie znów normalnie :grin:

[ Dodano: 11 Kwi 2010 23:22 ]
prosze o pomoc!!!
NOTLAUF dynamiczny VAG-iem ....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Raflik25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lut 06, 2010 17:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: Raflik25 » ndz kwie 11, 2010 23:39

to co mi radzisz kolego?podpiac go pod kompa i powinno wykazac co to???



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz kwie 11, 2010 23:43

Raflik25 pisze:to co mi radzisz kolego?podpiac go pod kompa i powinno wykazac co to???
Powinno .. a najlepiej zrobić dodatkowo tzw , DYNAMICZNY VaG-iem ... i zapodać logi do działu Diagnostyka na forum. Przy okazji poczytaj tam jak to się robi i jak zapisuje logi..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

xsanth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:23
Lokalizacja: W-WA
Kontakt:

Post autor: xsanth » pn kwie 12, 2010 00:34

a które kanały sprawdzić.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn kwie 12, 2010 14:54

xsanth pisze:a które kanały sprawdzić.

- statycznie loguj około 20 sekund i zapisuj każdy kanał : 001 004 013 018 023 007
- statycznie loguj po 40-60 sekund grupy Basic Settings: 003BS 011BS
- dynamicznie czyli pełny but od około (może być na 3 biegu) 1500obr do 4200obr : 003 004 008 011

te grupy na poczatek w zupełności wystarczą do sprawdzenia co w trawie piszczy



xsanth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:23
Lokalizacja: W-WA
Kontakt:

Post autor: xsanth » pn kwie 12, 2010 23:28

Witam
W załączonym pliku logi. Nie mogłem wykonać tylko tych BS. Przy dynamicznych na kanale 008 i 011 nie mogłem go dociągnąć do 4300 obrotów. Może to wystarczy. Jak coś jest nie tak to napisz - poprawię. Logi w formacie xls.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt kwie 13, 2010 01:46

Masz poważny problem z ciśnieniem doładowania, lub z jego pomiarem (co bardziej prawdopodobne patrząc na podciśnieniowe wartości w logu). Ja bym przyjrzał się wiązce, w tym wtyczkom.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości