MK3 2E regulator biegu jałowego czy to tak powinno być ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 2E regulator biegu jałowego czy to tak powinno być ?
dlaczego jak odłączę wtyczkę regulatora biegu jałowego na ciepłym
to u mnie gaśnie od razu silnik ?
chyba tak nie powinno być ???
dodam że regulator jest chyba sprawny bo czuć że działa pod ręką i ja wtyczkę się wkłada...
to u mnie gaśnie od razu silnik ?
chyba tak nie powinno być ???
dodam że regulator jest chyba sprawny bo czuć że działa pod ręką i ja wtyczkę się wkłada...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 21:22 przez alamakota, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: MK3 2E regulator biegu jałowego czy to tak powinno być
to na jakiej podstawie silnik ma utrzymać obroty biegu jałowego ?alamakota pisze:dlaczego jak odłączę wtyczkę regulatora biegu jałowego na ciepłym
to u mnie gaśnie od razu silnik ?
chyba tak nie powinno być ???
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 21:20 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Re: MK3 2E regulator biegu jałowego czy to tak powinno być
no bo gdzieś czytałem że obroty powinny tylko lekko spaśćnorek111 pisze:to na jakiej podstawie silnik ma utrzymać obroty biegu jałowego ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
może tak być.alamakota pisze:chyba tak nie powinno być ???
Czy zgaśnie czy nie to zależy od ustawienia podstawowego przepustnicy, jak jest ciutka więcej uchylona to nie zgaśnie, mniej uchylona to zgaśnie, jest od tego śrubka regulacyjna ale nie tykaj się jej jeśli wszystko jest dobrze z autem,
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Po zdjęciu/odłączeniu wtyczki od regulatora wolnych obrotów ( silniczek krokowy ), to obroty zaczęły falować ( ~600-1100rpm ) przynajmniej w innym aucie.
Jak sama nazwa wskazuje że jest to regulator wolnych obrotów i nie służy tylko do załączania "ssania".
[ Dodano: 12 Kwi 2010 09:06 ]
Po drugie to: "regulator sprawny, bo czuć że chodzi" - że pracuje to jedno, ale jak pracuje, jak się ustawia, to o to bardziej chodzi.
Większość osób mających problemy z obrotami czego przyczyną jest silniczek krokowy ma go sprawnego ( w sensie że jakoś pracuje na podłączonej wtyczce ).
Jak sama nazwa wskazuje że jest to regulator wolnych obrotów i nie służy tylko do załączania "ssania".
[ Dodano: 12 Kwi 2010 09:06 ]
Po drugie to: "regulator sprawny, bo czuć że chodzi" - że pracuje to jedno, ale jak pracuje, jak się ustawia, to o to bardziej chodzi.
Większość osób mających problemy z obrotami czego przyczyną jest silniczek krokowy ma go sprawnego ( w sensie że jakoś pracuje na podłączonej wtyczce ).
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Niestety tego typu silniczek ulega zabrudzeniu po latach, elektrycznie jest sprawny ale nie działa poprawnie. Ja toto u siebie czyściłem z dobrym skutkiem, ale nawet szkoda kombinowac bez rozbiórki, trzeba rozpzłowić to co jest nieby nierozbieralne i delikatnie czyścić rozpuszczalnikiem i mechanicznie - na osi zaworu odkłada się twardy osad który bez pomocy mechanicznej nie zejdzie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości