Cieszko pali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cieszko pali
Witam...
chcaiłbym przedstawic swoj problem
jest on taki ze gdy jest w miare ciepło auto pali od razu gdy silnik pracował 5km daje tylko przykłąd to za kazdym razem palił a rano musze krecic go dłuzsza chwile zanim załapie nawet musze kilku krotenie przekrecac kluczyk w stacyjce az zapali przełanczam go na benzynke to lepiej pali jest to silnik 1,8 AAM benzynka gaz gdy go przełacze na benzyne i auto prACUJE jakies 200 300 metrów zanim dojade do domu to rano juz jest mniejszy problem przy odpaleniu mojego golfika :(
ps wczoraj byłem Polo mojej may Na <cpn> patrfze pod jechał golf III tankuje gaz i tez pali pali dwa RAZY KREci 3 4 5 i dopiero od palił pytam sie własciciela co sie dzieje bo mam taki sam przypadek a on nie iwe i ze tez gasi go na benzynie lepiej pali a dzis powiedział ze ma brak benzyny heh
Panowie dlaczego zrobiłem mu reseta kompa noo jak by troche lepiej chodził a teraz znowu cois sie dzieje:( tyez cieszko pali czego to moga byc przyczny ??
chcaiłbym przedstawic swoj problem
jest on taki ze gdy jest w miare ciepło auto pali od razu gdy silnik pracował 5km daje tylko przykłąd to za kazdym razem palił a rano musze krecic go dłuzsza chwile zanim załapie nawet musze kilku krotenie przekrecac kluczyk w stacyjce az zapali przełanczam go na benzynke to lepiej pali jest to silnik 1,8 AAM benzynka gaz gdy go przełacze na benzyne i auto prACUJE jakies 200 300 metrów zanim dojade do domu to rano juz jest mniejszy problem przy odpaleniu mojego golfika :(
ps wczoraj byłem Polo mojej may Na <cpn> patrfze pod jechał golf III tankuje gaz i tez pali pali dwa RAZY KREci 3 4 5 i dopiero od palił pytam sie własciciela co sie dzieje bo mam taki sam przypadek a on nie iwe i ze tez gasi go na benzynie lepiej pali a dzis powiedział ze ma brak benzyny heh
Panowie dlaczego zrobiłem mu reseta kompa noo jak by troche lepiej chodził a teraz znowu cois sie dzieje:( tyez cieszko pali czego to moga byc przyczny ??
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Montaż centralki, albo komputerka od gazu żeby zawsze odpalał z Pb i przełączał się dopiero powiedzmy od 2500rpm. Sam mam tak w innym aucie i jestem z tego zadowolony. Odpalając z gazu szkoda silnika i parownika. Nigdy nie omiałem problemów z zapaleniem nawet w największe mrozy i na słabym aku ( mało jeżdżone, a -20st.C ).
Kolejną zaletą jest, że można go trochę rozgrzać np. w zimę zanim przełączy się go na gaz i to samemu można stwierdzić kiedy chce się go przełączyć ( co innego kiedy ustawiony na przełączanie się np. przy 40st.C )
Tylko nie mam możliwości w ogóle odpalenia z gazu i raz miałem sytuacje że mam pełen zbiornik gazu, a Pb brakło i już nie odpalę.
Ale tutaj tak jak koledzy piszą do sprawdzenia kable, świece wysokiego napięcia, kopułka i palec ( jeżeli coś tutaj nie gra, to przy kupnie nowej części nie polecam zbytniego oszczędzania pieniędzy ). Gaz jest dużo bardziej wrażliwy na niedomaganie układu zapłonowego niż Pb.
Kolejną zaletą jest, że można go trochę rozgrzać np. w zimę zanim przełączy się go na gaz i to samemu można stwierdzić kiedy chce się go przełączyć ( co innego kiedy ustawiony na przełączanie się np. przy 40st.C )
Tylko nie mam możliwości w ogóle odpalenia z gazu i raz miałem sytuacje że mam pełen zbiornik gazu, a Pb brakło i już nie odpalę.
Ale tutaj tak jak koledzy piszą do sprawdzenia kable, świece wysokiego napięcia, kopułka i palec ( jeżeli coś tutaj nie gra, to przy kupnie nowej części nie polecam zbytniego oszczędzania pieniędzy ). Gaz jest dużo bardziej wrażliwy na niedomaganie układu zapłonowego niż Pb.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości