Problem po swapowaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po swapowaniu
Witam
Posiadam MKII z silniki 1.6 i zrobiłem swapa z MKIII 1.8 Mono ABS. Wiadomo jak kazdy wie ze golf 2 1.6 ma jedna pompke przy silniku a w baku brak, w mk3 mamy jedna pompke w baku. Zrobiłem to w ten sposób ze włozyłem do baku pompke 0.3 bara i pomke 3 bara zewnetrzną.
Problem jest taki ze jak jest mało paliwa to ta pompka z baku nie ciagnie paliwa (ok.10L)
I co polecacie mi zrobić
a) przełozyć bak od mk3 ?
b) nie zazanczyłem ze pompka zewnetrzna (3bara) znajduje sie puki co w kole zapasowym a nie pod autem i to moze być przyczyna tego
c) czy moze baki w mk2 się rózniły i ten co mam od 1.6 nie jest przystosowany do takiej pompki
Prosze o pomoc w rozwizaniu problemu
Posiadam MKII z silniki 1.6 i zrobiłem swapa z MKIII 1.8 Mono ABS. Wiadomo jak kazdy wie ze golf 2 1.6 ma jedna pompke przy silniku a w baku brak, w mk3 mamy jedna pompke w baku. Zrobiłem to w ten sposób ze włozyłem do baku pompke 0.3 bara i pomke 3 bara zewnetrzną.
Problem jest taki ze jak jest mało paliwa to ta pompka z baku nie ciagnie paliwa (ok.10L)
I co polecacie mi zrobić
a) przełozyć bak od mk3 ?
b) nie zazanczyłem ze pompka zewnetrzna (3bara) znajduje sie puki co w kole zapasowym a nie pod autem i to moze być przyczyna tego
c) czy moze baki w mk2 się rózniły i ten co mam od 1.6 nie jest przystosowany do takiej pompki
Prosze o pomoc w rozwizaniu problemu
MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
A czym się niby różni zbiornik z gti od zwykłego? Ja różnicy żadnej nie widzę, u siebie wyciągnąłem pływak, zamiast niego pompka w zbiornik i druga pod auto i wszystko śmiga jak powinno
[ Dodano: 11 Kwi 2010 12:39 ]
[ Dodano: 11 Kwi 2010 12:39 ]
Przeżuć ją pod auto tak jak powinno być i będziesz miał odpowiedź.jegor pisze:b) nie zazanczyłem ze pompka zewnetrzna (3bara) znajduje sie puki co w kole zapasowym a nie pod autem i to moze być przyczyna tego
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
qbanczyk691,
Tak tak ja mam teraz aktualnie pompke z pływakiem i pomke w kole zapasowym, tak to chyba jest ten problem ze pompa jest za wysoko ... a powiedzcie mi jeszcze jedno, jak zrobić mocowania na pompke pod bak ?
a) dziury i sruby
b) czy przyspawać jakoś nity czy coś w tym stylu i przymocować ?
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Tak tak ja mam teraz aktualnie pompke z pływakiem i pomke w kole zapasowym, tak to chyba jest ten problem ze pompa jest za wysoko ... a powiedzcie mi jeszcze jedno, jak zrobić mocowania na pompke pod bak ?
a) dziury i sruby
b) czy przyspawać jakoś nity czy coś w tym stylu i przymocować ?
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
MK II
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266085&start=0
LEGO Trucks
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=tito-anakin
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości