problem z wysokimi obrotami w 2.0 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z wysokimi obrotami w 2.0 2E
Witam!
mam taki problem z obrotami silnika na biegu jalowym .. mianowcice chodzi o to ze silnik nie wiem dla czego ale w ostanim razie strzelil mi na benzynie ... na gadzie jeszcze mi sie to nigdy nie zdarzylo
na gazie mam załozoenego blosa juz od dłuzszego czasu .. i zero problemow
po tym strzale postanowilme zobaczyc co tam slychac w przeplywce ...
klapka wsumie poruszala sie ok bez blokowania sie
sprawdzalem miernikiem opornosci miedzy pinami i wsumie wynik tych pomiarow zblizony byl do wartosci podanych w Auto Data ...
jak to wszysko poskladalem dzieja sie jaja
zapalam silnik i sobie dziala rowniotko 850obr ... dodam gazu i koniec ... nie spadaja obroty ponizej 2500 :/
odlaczam przeplywke - obroty spadaja ...
odlaczam ten regulator biegu jalowego - obroty spadaja
nie wiem co to moze byc :/
mam taki problem z obrotami silnika na biegu jalowym .. mianowcice chodzi o to ze silnik nie wiem dla czego ale w ostanim razie strzelil mi na benzynie ... na gadzie jeszcze mi sie to nigdy nie zdarzylo
na gazie mam załozoenego blosa juz od dłuzszego czasu .. i zero problemow
po tym strzale postanowilme zobaczyc co tam slychac w przeplywce ...
klapka wsumie poruszala sie ok bez blokowania sie
sprawdzalem miernikiem opornosci miedzy pinami i wsumie wynik tych pomiarow zblizony byl do wartosci podanych w Auto Data ...
jak to wszysko poskladalem dzieja sie jaja
zapalam silnik i sobie dziala rowniotko 850obr ... dodam gazu i koniec ... nie spadaja obroty ponizej 2500 :/
odlaczam przeplywke - obroty spadaja ...
odlaczam ten regulator biegu jalowego - obroty spadaja
nie wiem co to moze byc :/
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no wlasnie odziwo po zdjeciu wtyczki z regulatora obroty na PB spadaja do 800-850
na LPG podobnie ... choc czasami potrafi przygasnac ( na LPG na PB pracuje ok)
jezeli sciagne wtyczke z przeplywki to zarowno na PB jak i LPG ma rowne obroty ok 850 ...
a tak to non stop 2,5tys ...
nie mam pojecia .. teraz jezdze bez podpietej przeplywki tylko nie wiem na ile to jest bezpieczne ...
na LPG podobnie ... choc czasami potrafi przygasnac ( na LPG na PB pracuje ok)
jezeli sciagne wtyczke z przeplywki to zarowno na PB jak i LPG ma rowne obroty ok 850 ...
a tak to non stop 2,5tys ...
nie mam pojecia .. teraz jezdze bez podpietej przeplywki tylko nie wiem na ile to jest bezpieczne ...
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
za dużo, powinien ledwo chodzić bez wtyczki, szukaj dziury w całym, może linka za bradzo napięta, może oś przepustnicy ma wielki luz.budzio18 pisze:no wlasnie odziwo po zdjeciu wtyczki z regulatora obroty na PB spadaja do 800-850
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
linka jest ok .. jak wloze wtyczke albo od tego regulatora albo od przeplywki to silnik sam zaczyna sie wkrecac na wysoki obroty ..
bede musial faktycznie posprawdzac szczelnosci ...
[ Dodano: 11 Kwi 2010 14:28 ]
a czujnik temp? mozliwe zeby tak swirowal?
bede musial faktycznie posprawdzac szczelnosci ...
[ Dodano: 11 Kwi 2010 14:28 ]
a czujnik temp? mozliwe zeby tak swirowal?
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie da takich wysokich obrotów, 1100 - to mógłby być winien. Myślę że musisz mieć tą dziurę gdzieś, bo skąd takie obroty, skąd powietrze na nie, ew. jednak blokuje się klapka przepływki.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
klapka sie nie blokuje .. chodzi lekko bo sprawdzalem .. jak mialem zdjeta ta pokrykwe na przeplywce co jest od potencjiemetra to widac ze klapka sie otwiera i zamyka jak silnik wylacze ...
te obroty same sie tak nakrecaja .. jutro bede muslial wszystko posprawdzac .. bo teraz jak chciwle przejechalem bez podpietej przeplywki to bylo ok ale spalanie porazka :/ ...
te obroty same sie tak nakrecaja .. jutro bede muslial wszystko posprawdzac .. bo teraz jak chciwle przejechalem bez podpietej przeplywki to bylo ok ale spalanie porazka :/ ...
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
- ventylek86
- Gadatliwa bestia
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 09:14
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
to tak :
czujnik temp na 100% dobry - załozony nowy
regulator obrotow (silniczek krokowy czy jak to tam nazwac) - sprawny ( załozony z i przetestowany z innego samochodu i moj w innym samochodzie )
uklad wydaje sie byc na 99%% szczelny bo ten 1% to nie wiem co by to moglo byc ...
problem sie zmienil ... na benzynie teraz ma dosc niskie obroty ... zaczal nierowno pracowac .. po przelaczeniu na LPG swiruje i wkreca sie na 2,5tys i na tylu sie zatrzymuje ...
moze zaplon?? tego nie sprawdzilem ale zdziwilo mnie ze wczesniej strzelil mi na PB .. no do tej pory jeszcze nigdy mi nie strzelil nnawet na LPG .. .
czujnik temp na 100% dobry - załozony nowy
regulator obrotow (silniczek krokowy czy jak to tam nazwac) - sprawny ( załozony z i przetestowany z innego samochodu i moj w innym samochodzie )
uklad wydaje sie byc na 99%% szczelny bo ten 1% to nie wiem co by to moglo byc ...
problem sie zmienil ... na benzynie teraz ma dosc niskie obroty ... zaczal nierowno pracowac .. po przelaczeniu na LPG swiruje i wkreca sie na 2,5tys i na tylu sie zatrzymuje ...
moze zaplon?? tego nie sprawdzilem ale zdziwilo mnie ze wczesniej strzelil mi na PB .. no do tej pory jeszcze nigdy mi nie strzelil nnawet na LPG .. .
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
Piszesz: " czujnik temp na 100% dobry - założony nowy ". Pozostaje kwestia NOWY, ale jaki ? Jaka firma. Bo ja kupiłem 5 czujników takich po 25-35zł ( Topran Hans Price, FEBI itp. ) i 2 z nich to już od początku pokazywały po włożeniu max temp 115st.C i poszły na wymianę. Teraz kupiłem EPS-a za 65zł ( cena niższa jak dla mnie po znajomości ) i teraz widzę że coś przekłamuje na desce o 8-10st.C ( tyle że to może być wina samego wskaźnika w liczniku ).
czujnik ok na 100%
jeset ktos w stanie zmierzyc mi opornosci na przeplywomierzu jak sie zmieniaja wartosci? tylko nie przy min i max otwartej ale tez w polowie i takie tam ...
bedze wdzieczny ...
jeset ktos w stanie zmierzyc mi opornosci na przeplywomierzu jak sie zmieniaja wartosci? tylko nie przy min i max otwartej ale tez w polowie i takie tam ...
bedze wdzieczny ...
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
Jak ja sprawdzałem przepływkę ( według zaleceń Pawła Marka ), to sprawdzałem napięcie podczas uchylania klapki itp. Jakiś tam opór, ale "w stanie spoczynku" i niby wyszło że przepływka chodzi OK.
Poszukaj po moich postach bo albo zakładałem temat w którym odpowiedział mi Paweł Marek jak to sprawdzić, albo pisałem do niego na PW. Sprawdzałem moją skrzynkę i wiadomości mam z początku lutego, a przepływkę sprawdzałem w grudniu albo w styczniu.
[ Dodano: 14 Kwi 2010 09:29 ]
Proszę bardzo. Się znalazło.
Mam nadzieje że w czymś to pomoże, albo pytaj Pawła Marka na PW, bo on już długo chyba siedzi w 2E.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=294826
Poszukaj po moich postach bo albo zakładałem temat w którym odpowiedział mi Paweł Marek jak to sprawdzić, albo pisałem do niego na PW. Sprawdzałem moją skrzynkę i wiadomości mam z początku lutego, a przepływkę sprawdzałem w grudniu albo w styczniu.
[ Dodano: 14 Kwi 2010 09:29 ]
Proszę bardzo. Się znalazło.
Mam nadzieje że w czymś to pomoże, albo pytaj Pawła Marka na PW, bo on już długo chyba siedzi w 2E.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=294826
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości