bierze olej 1.9tdi ajm

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krisblady
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 19:10
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

bierze olej 1.9tdi ajm

Post autor: krisblady » sob kwie 10, 2010 21:13

Zrobilem regeneracje turbo wymienilem uszczelniacze zaworowe i dalej bierze olej.auto nie jest slabe pali dobrze puszcza dyma na niebiesko zostaly jeszcze pierscienie tlokowe do zmiany???? jak wy myslicie co to moze byc



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: bierze olej 1.9tdi ajm

Post autor: PinkFloyd » sob kwie 10, 2010 21:24

krisblady pisze:Zrobilem regeneracje turbo wymienilem uszczelniacze zaworowe i dalej bierze olej.auto nie jest slabe pali dobrze puszcza dyma na niebiesko zostaly jeszcze pierscienie tlokowe do zmiany???? jak wy myslicie co to moze byc
ile bierze oleju na 1000km?, sprawdzałeś czy jest olej w dolocie, interculerze?



krisblady
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 19:10
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: krisblady » sob kwie 10, 2010 21:55

nie sprawdzalem dolotu bo turbo jest po regeneracji. jak odkrece korek od wlewu oleju to dmucha dymem i chyba pierscienie beda do zmiany



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob kwie 10, 2010 23:43

krisblady pisze:nie sprawdzalem dolotu bo turbo jest po regeneracji. jak odkrece korek od wlewu oleju to dmucha dymem i chyba pierscienie beda do zmiany
Witam

Każdy PDek bedzie walił z korka jak lokomotywa jak mu sie go odkręci. Korka wlewu oleju w Silniku z PD nie wolno odkręcać podczas pracy. A co do oleju to ja bym sie jeszcze raz przyjrzał turbinie. Pierścienie w AJMie? No chyba ze ma 500 tyś km. Albo ktoś spaprał uszczelniacze. Ale ja pierścienie to raczej nie.

Pozdro

ZC



krisblady
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 19:10
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: krisblady » ndz kwie 11, 2010 11:55

uszczelniacze wymienialem 2 razy i dalej to samo.dzis wrocilem z kosciola i mu przybutowalem tak do 4tys obr jak spadly to silnik zaczol chodzic jakby nie na wszystkie gary ale za chwile powrocil do normalnej pracy.sprawdze jeszcze tego weza od intercoolera.

[ Dodano: 11 Kwi 2010 12:26 ]
Wszystko sie zaczelo gdy mialem do zmiany uszczelke pod glowica i zostala wymieniona przy okazji zrobilem cala glowice i od tamtej pory zaczol kopcic na niebiesko-bialo.Jak pisalem 2 razy wymienione uszczelniacze,trurbo jest po regeneracji i dalej ubywa olej z silnika.Na jalowym biegu puszcza dyma ale tylko troche ale jak silnik pracuje pod obciazeniem to tak od 2 tys zaczyna walic dymem a potem to za mna lepiej nie jechac bo mozna sie udusic.



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » ndz kwie 11, 2010 13:29

Skoro wszystko zaczęło się po wymianie uszczelki pod głowicą i jej regeneracji, to poszedłbym tym tropem... Może podczas regeneracji coś spieprzyli?



krisblady
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 19:10
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: krisblady » ndz kwie 11, 2010 13:44

byc moze glowica ale co moze byc nie tak z nia????????????a co powiecie na pierscienie tlokowe jak je sprawdzic??????????????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości