do właścicieli 1,9 TDI - zmulony 110KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Cikczak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sty 24, 2006 14:11
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl
Kontakt:

do właścicieli 1,9 TDI - zmulony 110KM

Post autor: Cikczak » pn kwie 03, 2006 20:02

Witam. Wydaje mi się, że moje 110KM coś słabo ciągną (silnik AHF). Niestety nie mam porównania do innego MK4 bo niedługo nim jeżdże, ale za to mam porównanie z firmowym focusem 1,8TDCI 115KM no i golf jest słabszy. Wymieniłem przepływomierz bo był padnięty i po podpęciu do VAGa komp nie generuje żadnych błędów.
Może jestem skrzywiony tm focusem ale mam wrażenie, że turbo się nie odpala tak jak ma to być. Powiedzcie mi proszę od jakich obrotów powinno być czuć turbo i czy wogle włączenie turba powinno wywoływać wrażenie tzw. wciskania w fotel w 110KM? Może macie jakieś inne sugestie co to może być. Dzisiaj zauważyłem też, że przy "gazie w podłodze" i wyższych obrotach samochód traci moc. Nieszczęsny zawór upustowy?
Proszę o pomoc bo jestem trochę załamany.
Pzdr
CIKCZAK



strukol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:15
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: strukol » pn kwie 03, 2006 20:18

Ja mam silnik ASV ta sama moc, przy okolo 2300-2400 obrotach powinienes czuc ze turbina sie wlaczyla i ze "wciska" cie w folel. Przy wysokich obrotach (powyzej 5tys) autko zaczyna zeczywiscie tracic moc i nic na to nie poradzimy :(.



domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pn kwie 03, 2006 20:59

na 5 tys nie mialbym serca (i w kieszeni :aniolek: ) wkrecic. Wydaje mi sie ze powyzej 4,5 i tak nie ma znacznej roznicy w mocy


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » pn kwie 03, 2006 22:31

Jak kręcisz TDI ponad 5tys obrotków to gratulacje, ale od ok 4300rpm Twój klekocik prawie nie jedzie! Człowieku, daj mu trochę pożyć...
Co do samego pytania, to może sprawdź elektrozawór sterujący pracą turbiny, wg mnie już przy ok 2tys powinna się załączać. Mogą być łopatki, wymień filtr paliwa jak stary. Przyczyn może być mnóstwo, ja bym stawiał na zawór.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Cikczak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sty 24, 2006 14:11
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl
Kontakt:

Post autor: Cikczak » pn kwie 03, 2006 22:50

Nie kręciłem go do 5 tys.obr. ba nawet nie próbowałem. Słabnie mi przy ok.3 tys. i wogle nie czuje "wciskania w fotel" od najniższych obrotów.
Jaki może być koszt takiego zaworka??Masz może dokładnejsze jego oznaczenie??
CIKCZAK



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » wt kwie 04, 2006 01:10

u mnie wciska w lezanke(lekko,bo lekko,ale wciska) pomiedzy 2000-2500 rpm...
wczesniej mialem podobny problem :( ale zmienilo sie doladowanie (cisnienie) i juz jest znow oki...teraz zmienie kat na 50 i jeszcze lepiej ma byc...podobno... :)



pozdro


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

GeorgeG WSB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:38
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: GeorgeG WSB » śr kwie 05, 2006 14:36

Kolego ja mam identyczny problem w mojej IV 110KM. Chłopaki dzięki za porady ja też zaczne od zaworka- wymiana filtrów nic nie dała a też bywa że na 4 i 5 biegu pod górkę wyścigówka słabie przy pedale gazu wciśniętym w podłogę. A może to pompa do regeneracji???? Co myślicie??????


Gregory

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr kwie 05, 2006 15:24

My nie mysleć, my nie zgadywac, my diagnozować !!!!


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Cikczak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sty 24, 2006 14:11
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl
Kontakt:

Post autor: Cikczak » śr kwie 05, 2006 16:08

Witam!
Zrobilem diagnoze no i okazało się, że to zaworek przy turbince. Już założyłem nowy i śmiga jak powinien. Wszystkim wielkie dzięki za pomoc!!
Pozdrawiam
CIKCZAK



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » śr kwie 05, 2006 18:32

Cikczak pisze:Zrobilem diagnoze no i okazało się, że to zaworek przy turbince
I tak jak mówiłem :)


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » śr kwie 05, 2006 20:32

Nie chwal sie :bajer: tylko napisz na ile Cie skasowali na tym zaworku :hmm:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Cikczak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sty 24, 2006 14:11
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl
Kontakt:

Post autor: Cikczak » pt kwie 07, 2006 18:45

Sam zaworek 170 zeta, ale znowu jest coś nie tak. Miałem zaworek na próbe - taki używany i wszystko było OK. Wczoraj założyłem już nowy z myślą, że to już koniec moich utrapień i na tym niby "nowym" zaworku znowu nie ma powera:(( Już powoli zaczynam mieć dosyć. W poniedziałek znowu założe inny zaworek i zobaczę jakie będą tego efekty.
Co o tym wszystkim myślicie?
PZDR
CIKCZAK



strukol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:15
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: strukol » pt kwie 07, 2006 21:02

Mozesz napisac dokladniej co to za zaworek Ci wymienili? Czy jest to moze elektrozawor? Czy podczas diagnozowania autka tylko ten zaworek nie pracowal?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości