Oznaczenie pompy i dobor koncówek wtryskiwaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Oznaczenie pompy i dobor koncówek wtryskiwaczy
Witam, jutro jadę zawieść auto na wymianę uszczelki pod głowicą i chcę jeszcze zrobić wtryski, no i tu pojawia się problem, bo pompa najprawdopodobniej z silnia RA, a silnik JR, nie wiem jakie wtryski w nim latają, no i tu moje pytanie, jakie końcówki wtrysków najlepiej?
Pompa ma oznaczenia:
0 460 494 182
R223 BT 4007
068 130 081F
zdjecie pompy
Nie mogę znaleźć oznaczenia tej pompy, pompiarz znalazł że to pompa RA z audi 80.
Proszę o pomoc jakie końcówki wtrysków kupić i jakiej firmy.
Dzięki wielkie, pozdrawiam
Pompa ma oznaczenia:
0 460 494 182
R223 BT 4007
068 130 081F
zdjecie pompy
Nie mogę znaleźć oznaczenia tej pompy, pompiarz znalazł że to pompa RA z audi 80.
Proszę o pomoc jakie końcówki wtrysków kupić i jakiej firmy.
Dzięki wielkie, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 10:24 przez lukasz.gtd, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Na forum znalazłem, że pompa od JR i od RA są identyczne... I to co pisali, że silniki te różnią się głowicą! A pompy te same...
[ Dodano: 11 Kwi 2010 11:34 ]
W innym poście znalazłem: pompa wtryskowa w JR a RA/SB jest inna nawet wizualnie to widac ze sa inne
poczatek wtrysku w RA jest taki sam ja w 1V
JR ma inny stopien otwarcia zaworow w gornym martwym punkcie niewiem czy ma to jakis zwiazek z moca ale rozni sie troche to od pozastalych TD
[ Dodano: 11 Kwi 2010 11:34 ]
W innym poście znalazłem: pompa wtryskowa w JR a RA/SB jest inna nawet wizualnie to widac ze sa inne
poczatek wtrysku w RA jest taki sam ja w 1V
JR ma inny stopien otwarcia zaworow w gornym martwym punkcie niewiem czy ma to jakis zwiazek z moca ale rozni sie troche to od pozastalych TD
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Niech ustawi pod SB/RA.Do tego załóż wtryski takie jak pisałem wcześniej,odrobinę zwiększ ciśnienie doładowania i będzie cacylukasz.gtd pisze:Ostatnio mi pompiarz marudził, że nie wie, czy ja ustawiać pod JR czy RA?
Ale jakościowo najlepsze...lukasz.gtd pisze:A końcówki boscha troszkę drogie są.
Można zakładać.grzeh750 pisze:czy do silnika JR można założyć pompę od SB bez zmiany wtrysków, czy będą jakieś konsekwencje?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 11:46 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pasuje.lukasz.gtd pisze:Już kupiłem rozrząd do JR, mam nadzieje, ze spasuje bez problemów.
Nie.lukasz.gtd pisze:Wtryski od SB ustawione jak do JR i pompa ustawiona jak JR?
Wtryski w SB i JR mają ustawione takie samo ciśnienie-155bar.
Pompę niech Ci ustawi w/g danych do SB-ka-będzie silnik miał trochę więcej mocy.Turbinę podkręcisz delikatnie i będziesz zadowolony z jazdy.Możesz jeszcze kata wyciąć
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Dzięki za pomoc, to rozwiało moje wątpliwości. A ten MF rożni się czymś od JR, czy to tylko inny kraj docelowy dla auta?Michaś_1977 pisze:Wtryski w SB i JR mają ustawione takie samo ciśnienie-155bar.
Pompę niech Ci ustawi w/g danych do SB-ka-będzie silnik miał trochę więcej mocy.Turbinę podkręcisz delikatnie i będziesz zadowolony z jazdy.Możesz jeszcze kata wyciąć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości