Problem z AEE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Problem z AEE

Post autor: Misza86 » sob kwie 10, 2010 18:10

Witam czy to normalne dla silnika AEE, że jak jadę wrzucę na luz to obroty utrzymują się na 1000 a dopiero jak całkowicie zatrzymam samochód to spadają do tych 650, i czasami jeszcze potrafią lekko falować. Wydaje mi się że kiedyś od razu spadały do tych 650. Czego to może być przyczyna bo wymieniłem już chyba wszystko, nawet silnik, oprócz aparatu zapłonowego. Pomóżcie bo już nie mam siły.
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 18:19 przez Misza86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob kwie 10, 2010 18:37

Witam czy to normalne dla silnika AEE, że jak jadę wrzucę na luz to obroty utrzymują się na 1000 a dopiero jak całkowicie zatrzymam samochód to spadają do tych 650
to normalne tak ma być



Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » sob kwie 10, 2010 18:58

ale kiedyś chyba od razu mi spadały do tych 650, i dlaczego czasami lekko falują na postoju na jałowym, tak podczas jazdy nie ma żadnych problemów



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob kwie 10, 2010 19:26

Misza86 pisze:ale kiedyś chyba od razu mi spadały do tych 650
jak samochód jest w ruchu to obroty są podwyższone dopiero jak całkiem stanie to spadają niżej



Awatar użytkownika
maly1909
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 21, 2009 19:01
Lokalizacja: DBL
Kontakt:

Post autor: maly1909 » sob kwie 10, 2010 20:57

miałem to samo pomogło ustawienie aparatu zapłonowego



Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » sob kwie 10, 2010 21:14

no właśnie pomaga ustawienie aparatu ale problem powraca po kilku dniach i już tak chyba czwarty raz? nie wiem zapłon się przestawia czy co się z nim dzieje? czy nie można go dobrze ustawić?



Awatar użytkownika
Marcinus29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:07
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Marcinus29 » sob kwie 10, 2010 21:31

Ustawienie zapłonu w tym silniku polega na podłączeniu auta po vag i wejściu w nastawy podstawowe i wtedy obroty rosną do 1250 obr/min i bierzesz lampę i ustawisz na 6 stopni.
Wyczyść przepustnicę i zaadaptuj jak nie wiesz jak zaadaptować odłącz akumulator i potem może sama się przepustnica zaadaptuje.


[url=http://img69.imageshack.us/i/r32ocsignpanelligna.jpg/][img]http://img69.imageshack.us/img69/2773/r32ocsignpanelligna.jpg[/img][/url]

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » sob kwie 10, 2010 21:33

przepustnica wymieniana i adoptowana tylko zapłon ustawiali mi za pomocą lampy tylko bez waga może tu jest błąd



Awatar użytkownika
Marcinus29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:07
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Marcinus29 » sob kwie 10, 2010 21:57

Misza86 pisze:przepustnica wymieniana i adoptowana tylko zapłon ustawiali mi za pomocą lampy tylko bez waga może tu jest błąd
Nie może tylko na pewno masz źle ustawiony zapłon!


[url=http://img69.imageshack.us/i/r32ocsignpanelligna.jpg/][img]http://img69.imageshack.us/img69/2773/r32ocsignpanelligna.jpg[/img][/url]

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » ndz kwie 11, 2010 19:30

ok, pojadę w poniedziałek i powiem żeby ustawili tak jak mówisz, mam nadzieje że to pomoże
A może mi ktoś jeszcze dokładnie wytłumaczyć krok po kroku jak ten zapłon ustawić, żebym jutro powiedział mechanikom, bo już mi będą czwarty raz ustawiać i zawsze samą lampą i pewnie dlatego problem powraca z tymi obrotami.



Awatar użytkownika
Marcinus29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:07
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Marcinus29 » ndz kwie 11, 2010 21:58

Jedziesz do mechanika auto musi być rozgrzane.Podłącza ci vaga wchodzi jak mnie pamięć nie myli w kanał 001(nastawy podstawowe) tylko auto musi być rozgrzane i słyszysz jak obroty same rosną i ustawiają się na 1250 obr/min przy AEE a 1500 obr/min przy AEX.Wtedy można poluźnić śruby od aparatu zapłonowego i ustawia lampa 6 stopni dokręca i wsio.Dodam że robił mi to warsztat zajmujący się elektroniką i nie mam żadnych problemów z gaśnięciem wibracjami na wolnych obrotach itp.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 21:59 przez Marcinus29, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://img69.imageshack.us/i/r32ocsignpanelligna.jpg/][img]http://img69.imageshack.us/img69/2773/r32ocsignpanelligna.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 198 gości