1.9 Diesel 64 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

buliking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn sty 12, 2009 12:48
Lokalizacja: Koszalin

1.9 Diesel 64 KM

Post autor: buliking » sob kwie 10, 2010 14:57

DO czego to sluzy? probowalem regulowac na srubkach ale nic sie nie zmienia wiec wyjalem to i silnik chodzi caly czas tak samo czy tym ruszam czy nie nic sie nie zmienia, co to jest i moze jest zepsute?

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 15:47 przez buliking, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 10, 2010 18:14

Tutaj po części jest odpowiedź na Twoje pytanie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1579854.html
Zmieniałeś kiedyś pompę?To jest pompa Lukas,a w tych silnikach nigdy nie widziałem takiej...nawet ETKA i Autodata nie pokazują mi takowej :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

buliking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn sty 12, 2009 12:48
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: buliking » sob kwie 10, 2010 18:49

nie zmienialem pompy, silnik to 1.9Diesel z 97' a auto to vw polo, silnik pracuje dobrze tylko na wolnych obrotach troche nierowno pracuje



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 10, 2010 19:29

buliking pisze:auto to vw polo
Być może dlatego ETKA nic nie pokazała...
buliking pisze:silnik pracuje dobrze tylko na wolnych obrotach troche nierowno pracuje
Po odpaleniu zimnego,czy po nagrzaniu także? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob kwie 10, 2010 20:00

W polo 6N bylu wlasnie takie silniki 1.9D (AEF) i one mialy pompe boscha lub luk'a Wiem bo mam taka pole. Od czego to jest to w sumie nie mam bladego pojecia. Wiem ze daje sygnal o dwóch stanach wcisniecia pedalu gazu czyli o wolnych obrotach oraz wcisnietym pedale gazy- podniesionych obr. Po co to nie wiem ale moze faktycznie EGR albo do regulacji wyprzedzenia kata.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

buliking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn sty 12, 2009 12:48
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: buliking » sob kwie 10, 2010 20:22

po nagrzaniu pracuje prawie tak samo jak zimny, chodzi bardziej o kulture pracy bo kiedys wlasnie bawilem sie tym potencjometrem i po przekreceniu zmieniala sie charakterystyka pracy silnika (bardziej miekka lub twardsza) a teraz to nie dziala



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 10, 2010 20:52

buliking pisze:bawilem sie tym potencjometrem i po przekreceniu zmieniala sie charakterystyka pracy silnika (bardziej miekka lub twardsza) a teraz to nie dziala
Czyli faktycznie może być od EGR :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości