Przepływomierz w ARL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
silent killer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
Lokalizacja: Koszalin

Przepływomierz w ARL

Post autor: silent killer » pt kwie 09, 2010 14:08

jak w opisie tematu
Czy na 100% jest ktoś pewny że w ARL i ASZ przepływka jest taka sama ??
poczytałem troche i mam już mętlik w głowie :panna:
Piszą ze niby pasuje do wszystkich 1,9 TDI - wymieniają oznaczenia silnika az do ASZ - tak jak by ARL nie istniał - stąd moje pytanie - jak w temacie.

Ps. u mnie mam Pierburga , na necie widziałem po 200 zł same wkłady (lizaki) - co o tym myślicie ?


TDI The Devil Inside
TDI POWER

Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » pt kwie 09, 2010 14:22

Według etki przepływka do ASZ i ARL jest ta sama



Awatar użytkownika
silent killer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: silent killer » pt kwie 09, 2010 14:26

Kavior pisze:Według etki przepływka do ASZ i ARL jest ta sama
Dzieki za szybką odpowiedz kolego :pub:

Ps. a co myślicie o kupnie samego wkładu (lizaka) do pierburga ASZ/ARL ?? - koszt granice 200 zł
Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenia ?
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 14:27 przez silent killer, łącznie zmieniany 2 razy.


TDI The Devil Inside
TDI POWER

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt kwie 09, 2010 14:40

mozna wymienic sam lizak, tylko musi byc dokladnie do tej obudowy, bo inaczej nie bedzie dobrze hulac.


User

Awatar użytkownika
silent killer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: silent killer » pt kwie 09, 2010 17:14

Przepływomierz mam taki :
http://www.motoallegro.pl/item988857157 ... bosch.html
tyle że z boku tam gdzie jest BOSCH
u mnie jest jedynie >PBT-GF30< Czy to nie będzie przypadkiem właśnie bosch ?


TDI The Devil Inside
TDI POWER

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » sob kwie 10, 2010 00:05

silent killer pisze:Przepływomierz mam taki :
http://www.motoallegro.pl..._tdi_bosch.html
tyle że z boku tam gdzie jest BOSCH
u mnie jest jedynie >PBT-GF30< Czy to nie będzie przypadkiem właśnie bosch ?
masz dokładnie taki przepływomierz, odkręć przepływkę od obudowy filtra, pod spodem będziesz miał nr Boscha, bez odkręcania nie widać numerów, ja wczoraj wymieniałem u siebie, też chciałem kupić samą wkładkę "lizaka", ale niestety ciężko dostać i musiałem kupić cały


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
silent killer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: silent killer » sob kwie 10, 2010 15:27

Faktycznie sam wkład (lizak) do boscha ciężko znaleźć :blush:

ps. czy ktoś wiej jakie sa kody przepływek (Bosch Pierburg) do 1,9 TDI ARL
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 15:32 przez silent killer, łącznie zmieniany 1 raz.


TDI The Devil Inside
TDI POWER

Awatar użytkownika
hanshubert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 30, 2005 23:26
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: hanshubert » sob kwie 10, 2010 16:03

silent killer, co prawda odczyt z ASZ'ta rocznik 2002...
w zamian za symbol wtyczek masz mój spis z natury:
VW: 071 906 461 A
Bosch: 0 280 217 529

tu masz potwierdzenie z ETKI, tak na wszelki wypadek:
(4) 071906461A
air volume meter / F >> 1J-2-600 000*
/ ARL,ASZ
(4) 071906461AX
air volume meter / F >> 1J-2-600 000*
/ ARL,ASZ
(4) 074906461B
air volume meter / F 1J-2-600 001>>*
/ ARL,ASZ
(4) 074906461BX
air volume meter / F 1J-2-600 001>>*
/ ARL,ASZ

X na końcu to w ASO na wymianę :helm:

a tu masz szukajkę częsci Bosch:
http://ecat-online.bosch.de/toc/pl/0000 ... ramesetJsp
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 16:16 przez hanshubert, łącznie zmieniany 2 razy.


Zanim coś zrobisz, to się upewnij - sp.......ć jest łatwo.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob kwie 10, 2010 19:54

silent killer pisze:ps. czy ktoś wiej jakie sa kody przepływek (Bosch Pierburg) do 1,9 TDI ARL
Zdaje sie ze bosch robi przeplywki na 5 pinow a pierburg na 6 Nie sa zamienne aw sposob P&P i wiem ze chlopaki modzili cos ( uklad elektroniczny) co to spasowywal. Bosha sie znacznie szybciej psuja ale ponoc sa tansze. Np ASV ma boscha na pokladzie a AHF ma pierburga tak jak AFN


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
hanshubert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 30, 2005 23:26
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: hanshubert » sob kwie 10, 2010 20:33

Bosch robi na 5 pinów, ale we wtyczce są tylko 4 kable (piąty pin pusty).


Zanim coś zrobisz, to się upewnij - sp.......ć jest łatwo.

Awatar użytkownika
silent killer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: silent killer » sob kwie 10, 2010 20:40

hanshubert pisze:silent killer, co prawda odczyt z ASZ'ta rocznik 2002...
w zamian za symbol wtyczek masz mój spis z natury:
dobre dobre :pub: thx

ps. rozumiem ze boscha i pierburga można sobie stosować zamiennie (dowolnie, przy wymianie)
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 20:43 przez silent killer, łącznie zmieniany 1 raz.


TDI The Devil Inside
TDI POWER

Awatar użytkownika
hanshubert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 30, 2005 23:26
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: hanshubert » sob kwie 10, 2010 20:51

http://www.maxgear.pl/downloads/pp_37_43.pdf

na ostatniej stronie nie ma nic o Pierburgu, tylko Bosch:

VW: 071 906 461 A to: 0 280 217 529
VW: 071 906 461 B to: 0 280 218 017 lub 0 986 280 208
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 20:56 przez hanshubert, łącznie zmieniany 1 raz.


Zanim coś zrobisz, to się upewnij - sp.......ć jest łatwo.

Awatar użytkownika
silent killer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: silent killer » sob kwie 10, 2010 20:53

Tyle ze Bosch kosztuje 580 zł - lekki ból a samych wkładów (lizaków) jak do pierburga nie ma :(

[ Dodano: 10 Kwi 2010 21:02 ]
hanshubert pisze: VW: 071 906 461 A to: 0 280 217 529
VW: 071 906 461 B to: 0 280 218 017 lub 0 986 280 208
A i B - co oznacza ?
Ogólnie to zaczynam sie gubić w tym - za dużo cyferek :) chyba odepnę moja przepływkę i spiszę kod i podasz mi czego mogę szukać (konkretne wybrane kody)

ps. moja przepływka wizualnie wyglada tak http://www.motoallegro.pl..._tdi_bosch.html a ta 0 280 217 529 nie ma tej okrągłej krarki w kratce
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 21:09 przez silent killer, łącznie zmieniany 2 razy.


TDI The Devil Inside
TDI POWER

Awatar użytkownika
hanshubert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 30, 2005 23:26
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: hanshubert » sob kwie 10, 2010 21:09

Jak masz numer nadwozia wyższy niż: WVWZZZ1J_2_600 000 to końcówka B.

Czyli masz B, to symbole już znamy: 0 280 218 017 (nowy) lub 0 986 280 208 (regenerowany)
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 21:30 przez hanshubert, łącznie zmieniany 3 razy.


Zanim coś zrobisz, to się upewnij - sp.......ć jest łatwo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości