mk3 1,8 ADD seria pytań bez odpowiedzi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
U mnie też można "szpadlem skrobać" świece
Możliwe że wtrysk leje za mocno bo jest 1
Może być też coś nie tak ze sterowaniem składu mieszanki paliwo-powietrze. Może regulator ciśnienia za dużo puszcza na wtrysk.
U mnie ( Mk3 GTi silnik 2E ) sama pompa miała 3.2bar, a z regulatorem ciśnienia 2.5bar ( sprawdzali w zakładzie mechaniki ) i sprawdzali czy wtryski nie leja - skasowali 50zł więc nie tak dużo. U ciebie powinno być taniej bo 1 wtryskiwacz.
Możliwe że wtrysk leje za mocno bo jest 1
Może być też coś nie tak ze sterowaniem składu mieszanki paliwo-powietrze. Może regulator ciśnienia za dużo puszcza na wtrysk.
U mnie ( Mk3 GTi silnik 2E ) sama pompa miała 3.2bar, a z regulatorem ciśnienia 2.5bar ( sprawdzali w zakładzie mechaniki ) i sprawdzali czy wtryski nie leja - skasowali 50zł więc nie tak dużo. U ciebie powinno być taniej bo 1 wtryskiwacz.
Regulator, taki czy inny zawsze musi być. Jest już wyżej podane co masz zrobić.
Nie tylko sonda i regulator sterują paliwem, z tym że regulator steruje ciśnieniem paliwa za pomocą podciśnień zazwyczaj gdzieś z kolektora ssącego. Posprawdzaj wężyki od podciśnień, może są już sparciałe i popękane. Ja kupiłem 0.5m wężyka gumowego w oplocie materiałowym ( odpornego na wysokie temp. ) w sklepie motoryzacyjnym właśnie do tego celu i dałem za to 2-3zł i wiem że tu mam szczelność.
Nie tylko sonda i regulator sterują paliwem, z tym że regulator steruje ciśnieniem paliwa za pomocą podciśnień zazwyczaj gdzieś z kolektora ssącego. Posprawdzaj wężyki od podciśnień, może są już sparciałe i popękane. Ja kupiłem 0.5m wężyka gumowego w oplocie materiałowym ( odpornego na wysokie temp. ) w sklepie motoryzacyjnym właśnie do tego celu i dałem za to 2-3zł i wiem że tu mam szczelność.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 282 gości