golf 2 1.6 RF 2E obroty POMOCY!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

golf 2 1.6 RF 2E obroty POMOCY!!!!!!

Post autor: kubi » pn kwie 03, 2006 12:44

witam. mimo wałkowania tego tamatu nie znalazłem odpowiedzi ( tylko PN) Problem dotyczy silnika 1.6 RF a mianowicie po dodaniu gazu i zdjeciu nogi z gazu obroty zostaja i nie spadaja albo spadaja nie znacznie do 2000obr/min lub 1500 obr/ min. W silnikach PN jest nastawnik obrotów ale chyba w RF nie ma go, teraz jestem w kropce nie wiem za co sie zabrac, co mu dolega :crazy: DZIĘKI ZA POMOC



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 13:32

Witam... masz problem z przepustnica 2 przelotu... nie domyka ci sie... jak ci sie obroty podniosa to otworz maske i cofnij ja palcem... powinny spasc... a jak spadna to czeka cie wyjecie gaznika i regulacja... pozdro



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pn kwie 03, 2006 13:58

tak własnie jezeli cofne palcem obroty sa dobre (idzie ciężko). czy wiaze sie to z wymiana gaznika (najprostsze rozwiazanie) moze to jest zwiazane z felerem jakies czesci ????


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 14:07

kubi pisze:czy wiaze sie to z wymiana gaznika (najprostsze rozwiazanie) moze to jest zwiazane z felerem jakies czesci ????
spokojnie... wiaze sie to tylko z jego ustawieniem... i nie jest zwiazane z zadnym felerem... ustawiales kiedys taki gaznik lub masz chociaz o tym pojecie? jak tak to moge ci podeslac instrukcje do tego gaznika tam jest opisane jak wszystko ustawic... a ile ci pali?



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pn kwie 03, 2006 14:19

pojęcia o tym troche mam wiec nie ma zle tylko bałem sie w nic cos dłubac bo szybko mozna cos spieprz... a pozniej lipa. pali nie duzo przy standardowej jezdzie (nie w stylu emeryta) pali od 8,5 do 9 l gazu na 100 a na maksa bierze 10-11 gazu (noga w podlodze) sam sie dziwie ze tak mało. A za materialy bede naprawde wdzieczny


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 17:51

Podaj maila na mojego priva bo z tego forumowego to ... no comments... to ci wysle fajna serwisowke po polsku jak tam wszystko ustawic



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pn kwie 03, 2006 20:40



350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
Buli1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob sty 08, 2005 00:47
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Buli1984 » wt kwie 04, 2006 04:59

Jakbyś mógł podesłać mi na dcmedia@o2.pl to byłbym wdzięczny. Umieszczę to na serwerze i będzie dostepne dla wszystkich. Pozdro!



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » wt kwie 04, 2006 10:42

Błaszczyk Jarosław, Naprawa Gaźników
Olsztyn, Rataja 21
tel.: 089 5264832
jak bys miał ochote to zadzwoń to najlepszy w polsce mechanior odnośnie regulacji PIERBURGA potrafi czynić cuda , a reguluje jak prosto z fabryki , jak mas zniedaleko to może nawet sie do niego wybierz, z tego co wiem to ten koleś robił juz nie jednemu forumowiczowi i to z każdego kąta Polski

Pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » wt kwie 04, 2006 13:42

chcetnie bym podjechał ale to jest po drugiej stronie polski
codo ustawien gaznika nie mam zadnych watów atuto jezdzi super i mało pali fabryka dobrze ustawiła jedynie moj problem lezał po stronie ssania Wax odmowil posłuszenstwa. dzieki materiłą od KamilW naprawa jest łatwiejsza. teraz kupic nowy i zobaczymy co bedzie jak bedzie problem to zadzwonie wielkie dzieki. po poposkreceniu w kupe całosc dawam znac co i jak

[ Dodano: 06 Kwi 2006 00:29 ]
Witam znowu niestety dalej dzieje sie to samo wchodzi na obroty kiedy chce ale do 1500 obr/min (wina pewnie ssania bo pzepustnice sie nie zawieszaja) czy da sie jakos ustawic ssanie ??? od do jakiej temp. powinno działaca a kiedy konczyc?? czy mozliwe jest ze jest szczelona uszczelka pod gaznikiem ?? (wchodzi cały czas na takie same obroty wiec chyba nie) oraz do czego słuzy pokretło Korektora (siłownik) ssania/pull-down ?? Wielkie dzieki za posty (powoli siwieje bo nie wiem co jest grane)

[ Dodano: 06 Kwi 2006 23:39 ]
Powymieniałem szytkie węzyki z pneumatyki były skremniałe ale czy to jest to to nie wiem :-k zobaczymy. Kombinuje dalej

[ Dodano: 09 Kwi 2006 00:50 ]
Problem rozwiazany !!!!!!!!!!! pekniety leciutko wezyk z zielonej kuli robił sobie jaja ale juz go wymieniłem i jest juz dobrze.
WIELKIE DZIEKI ZA POMOC PRZYDAŁA SIE !!!!!!!!!!!!


350 tys. km i ciagle jedzie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości