Oznaczenie głowicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no jasne, że po zdjęciach można trochę na temat stanu powiedzieć..... nowa to ona nie jest.... na pewno jeździła w samochodzie.. jeżeli jest sprawna to ok.. mimo wszystko przed włożeniem to auta dałbym do sprawdzenia szczelności
[img]http://img217.imageshack.us/img217/3116/tdihi9gy3.jpg[/img] [img]http://img232.imageshack.us/img232/5782/eatsleepvwdp1.gif[/img]
[img]http://img176.imageshack.us/img176/4189/rosperpr9.jpg[/img]
Lubię jak kolumbryna po asfalcie płynie.. nie spodziewałbym się, że to kiedyś minie....
[img]http://img176.imageshack.us/img176/4189/rosperpr9.jpg[/img]
Lubię jak kolumbryna po asfalcie płynie.. nie spodziewałbym się, że to kiedyś minie....
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale co stwierdziłem za przeproszeniem i gdzie? Że jak nie jest? Czy ja gdzieś piszę cokolwiek o stanie tej głowicy? Nie.Kolego sas_gti a na jakiej podstawie stwierdziłeś ze tak nie jest? Na podstawie zdjęć? (...) o stwierdzeniu stanu po zdjęciach to nie słyszałem jeszcze.
Nie mam pojęcia w jakim jest ona stanie ale na pewno ze stanem "jak z fabryki" to ona ma niewiele wspólnego. Czytaj dokładniej następnym razem ale jak już chcesz to napiszę to co ja widzę na tych zdjęciach...Na pierwszy rzut oka widać, że jeździła w aucie, bo ma okopcone kanały jak każda uzywana głowica. Co więcej można powiedzieć o niej? A np to że komuś żał było kasy na takie same świece i w 1szym cylindrze jest inna świeca wkręcaona niż w drugim (To świetnie świadczy o jej poprzednim użytkowniku) Podandto widać że nieszczelny był kolektor wydechowy na trzecim garze. Tak nie wyglądają głowice w stanie 'jak z fabryki'
Na oko wydaje mi się też, że ma małe zawory co znaczyłoby, że nie jest z gti i tyle w tym temacie ode mnie.
Wygląda też na to że ostatnia podpora wałka ma ładne wżery aczkolwiek zdjęcia są słabej jakości więc nie wiem czy to nie jest brud.
Podsumowując to wygląda ona jak każda inna używana głowica w niewiadomym stanie, dlatego więcej jak flaszkę dobrej wódki też bym za nią nie dał
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 16:32 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.
zawory nie są małe tylko normalne
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
rosper85, pisząc dosłownie nówka sztuka jak z salonu chodziło ze jest w stanie bardzo dobrym gdyż z nią byłem na sprawdzeniu szczelności bo również nie jestem za pakowaniem a może będzie ok i sam pracownik tam stwierdził ze warto ją gdzieś wcisnąć.RasPL, Tak jak właśnie napisałeś
http://www.okesion.nl/koppen%20D.htm a tu jeśli ktoś by miał kiedyś podobny problem.
http://www.okesion.nl/koppen%20D.htm a tu jeśli ktoś by miał kiedyś podobny problem.
sas_gti, a g60 ? nie ma czasem wiekszych od gti ? ta głowica jest z gti 8v koniec i kropka niech zmierzy średnicę zaworów ssących i napewno będzie 40
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie, są takiej samej średnicy ale są bodajże sodowane. Różnią się ale nie rozmiarem.RasPL pisze:sas_gti, a g60 ? nie ma czasem wiekszych od gti ?
[ Dodano: Sob Kwi 10, 2010 02:47 ]
a mi sie wydaje (patzrąc na fotki) że przerwa miedzy zaworami jest za duża jak na zawory 40mm. A jak jest to zobaczymy po pomiarze.RasPL pisze:ta głowica jest z gti 8v koniec i kropka niech zmierzy średnicę zaworów ssących i napewno będzie 40
Zmierzyłem średnice zaworu ssącego i jest 40mm, przestrzeń miedzy zaworami wygląda na zdjęciach na duża ale w rzeczywistości ma około 3mm. A co do ,,sodowanych zaworów" to tak ma działać jak kiedyś w samolotach?
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 14:46 przez DepeMk2, łącznie zmieniany 2 razy.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale to chyba się nie nazywało sodowanie?DepeMk2 pisze:W samolotach zawory były nawiercane, zasypywane soda i zaślepiane
W g60 są sodowane ze wzgędu na to iż to jest doładowany motor.
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 19:15 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości