olej w plynie chlodniczym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- cyra
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:19
- Lokalizacja: Grochów- Warszawa
- Kontakt:
olej w plynie chlodniczym
witam,
no wiec jak w temacie. Zauważyłem to po zbiorniku wyrównanwczym, który jest już niemal cały czarny. Z zabrudzonym zbiorniczkiem byl sprowadzany z Niemiec prawie rok temu (1,6 td z 1990 r.), potem przy zmianie plynu oczyszczony. Całą zimę przejezdzilem z czystym zbiorniczkiem, a teraz znowu olej sie dostał do niego. Żadnych zmian w mocy silnika nie dostrzegam.
Oleju dużo nie bierze, plyn chlodniczy na takim samym ciagle poziomie.
Czy ktoś moze wie co się dzieje i dlaczego?? oraz jakie mogą byc tego skutki??
pozdro
no wiec jak w temacie. Zauważyłem to po zbiorniku wyrównanwczym, który jest już niemal cały czarny. Z zabrudzonym zbiorniczkiem byl sprowadzany z Niemiec prawie rok temu (1,6 td z 1990 r.), potem przy zmianie plynu oczyszczony. Całą zimę przejezdzilem z czystym zbiorniczkiem, a teraz znowu olej sie dostał do niego. Żadnych zmian w mocy silnika nie dostrzegam.
Oleju dużo nie bierze, plyn chlodniczy na takim samym ciagle poziomie.
Czy ktoś moze wie co się dzieje i dlaczego?? oraz jakie mogą byc tego skutki??
pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 14:06
- Lokalizacja: kielce
Kup sobie nowy silnik i bedzie ok Remont stanowczo odradzam za drogi uszczelka pod głowice i klawiature 100zł robocizna 200zł tak byłu mnie i dalej to samo Teraz test szczelnosci głowicy planowanie 100zł plus 200zł robocizna i nadal brak pewnosci moze byc pekniety blok a to juz 300 zł i robocizna ok 400zł a silnik cały ok 800zł zastanów sie czy warto???
[ Dodano: 04 Kwi 2006 14:58 ]
jesli zamierzasz remontowac to proponuje juz go postawić jak chcesz wymienic silnik to mozesz jeżdzić tylko pilnuj temperatury i tego aby woda sie nie dostała do oleju sam tak juz jeżdze ok 3 miesiecy i czekam jak stanie wtedy szybka wymian i po kłopocie od 3 miesiecy nawet gram wody nie dostał sie do oleju a jusz zrobiłem 9 000km z olejem w wodzie
[ Dodano: 04 Kwi 2006 14:58 ]
jesli zamierzasz remontowac to proponuje juz go postawić jak chcesz wymienic silnik to mozesz jeżdzić tylko pilnuj temperatury i tego aby woda sie nie dostała do oleju sam tak juz jeżdze ok 3 miesiecy i czekam jak stanie wtedy szybka wymian i po kłopocie od 3 miesiecy nawet gram wody nie dostał sie do oleju a jusz zrobiłem 9 000km z olejem w wodzie
GOLF MK2 Diesel
U mnie z kolei płyn ubywał ale nie pojawiał się w oleju (płynu ubywało ponad 2 litry na 100km) natomiast zaczęły lecieć białe dymy z rury, przyuważylem że czasem wylatuje płyn z bloku silnika (w miejscu gdzie łączy się głowica z resztą) także czeka mnie dłuższy postój aby wymienić uszczelkę a przy okazji pouszczelniać silniczek tak jak należy. Life is brutal
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 15:48
- Lokalizacja: boża wola
Ja miałem dokładnie tak samo bo jak by była głowica to brakowałoby i płyny w chłodnicyjantar pisze:Wstrzymaj się z wymianą uszczelki pod glowicą !!!!!!!!!!!!
Ja miałem to samo - przeciek oleju był w chłodniczce oleju (nad filtrem oleju). Koszt naprawy 50zł (chłodniczka ze szrotu, wymiana banalna).
wymień tą chłodniczkę i z czasem oczyści się układ
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości