Strzela i nierowno chodzi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tendi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lut 02, 2010 14:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Strzela i nierowno chodzi

Post autor: Tendi » czw kwie 08, 2010 16:34

Witam koledzy jak tak dalej pojdzie to sprzedam swojego golfa na allegro BCM bo mam go poprostu dosyc. Jak nie kupa to sraczka przez caly czas.

Niedawno mialem problemy z TPSem, jak pozniej sie okazalo problem byl przez zawor regulujacy cisnienie paliwa ktory zalewal przepustnice i filtr powietrza, bylem u Adamma z forum wymienil TPS, skasowal blad i zawor podmienil niestety nie mial od golfa i wsadzil od POLO ale samochod po tym jezdzil dobrze... na benz i na gazie. Po tych 2 dniach strzelil mi na gazie, wczesniej nigdy nie mialem takiej sytuacji. I od tamtej pory wszystko sie zepsulo. Na benz chodzi jak na 3 garach i co jakis czas strzela z rury wydechowej, nie trzyma wolnych obrotow. Na gazie chodzi lepiej, ma wolne obroty ale niestety strzela co chwile i to tak ze spadaja gumowe przewody od odmy.

Pomozcie...

[ Dodano: 08 Kwi 2010 17:02 ]
mk3 2.0 2E


Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » czw kwie 08, 2010 18:21

zmien przeplywomierz jak dostal strzala z gazu to pewnie po nim


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

cypis_19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 15:06
Lokalizacja: sztum

Post autor: cypis_19 » czw kwie 08, 2010 18:30

kolego sprawdź czy rozrząd się nie sypnął po strzale i sprawdź luzy zaworowe



Tendi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lut 02, 2010 14:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tendi » czw kwie 08, 2010 20:28

Jak samemu sprawdzic rozrzad i te luzy zaworowe ? Mam VAGa. Ale rozrzad wykluczam bo na gazie jezdzi normalnie, czasami ma tylko problem z wolnymi obrotami no i strzela. Podpialem go pod VAGa i wykazalo blad G61, skasowalem ale nic sie nie zmienilo. Jezeli chodzi o przeplywke to po wystrzale wypadla guma od odmy (zaznaczylem kolkiem na foto) oraz tam gdzie zaznaczylem strzalka od silnika krokowego. Ta guma od odmy, od spodu jest sporo przepracowana i od spodu ma dziurke.

Wogole podczas jazdy na gazie gdy wyjechalem na trase, powyzej 3 tys jechal idealnie.
Koledzy pomozcie bo naprawde mam dosyc tego samochodu i kasy brak.

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 20:30 przez Tendi, łącznie zmieniany 1 raz.


Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E

Awatar użytkownika
misio4you
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misio4you » pt kwie 09, 2010 13:37

Kolega miał problem z wystrzeliwaną gumą...

Przyczyna to ten zaworek....
Spróbuj go lekko przykręcić... Obrazek



Tendi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lut 02, 2010 14:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tendi » pt kwie 09, 2010 16:19

Kolego u mnie jest instalacja 2 gen i tym wszystkim steruje komputer i silniczek krokowy. Ten zaworek tam jest bo widocznie ktos kiedys nie mial przewodu i zalozyl taki... on jest rozkrecony na maxa i nie ma wplywu na nic.


Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E

Awatar użytkownika
forevwers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:53
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: forevwers » pt kwie 09, 2010 16:34

oj i tu sie zdziwisz. wkec ten zawr na maxa i wykrec na 2,5 obrotu. przejedz sie i wtedy zrob korekte. ja wykrecilem za duzo u siebie i tez mialem problemy ze strzelaniem. teraz mam w miare wyregulowane ze i idzie dobrze i nie strzela. a ogolnie to ten zawor jest od dawki gazu... na max wykrecony nie moze byc bo by ci gaz uciekal :grin: w 3 generacji w tym miescu jest elektrozawor sterowany okmputerem od gazu( im wieksze obciazennie silnika tym wiecej gazu dostaje) tu musisz sobie sam ustawic zeby go nie dlawilo ale tez zeby nie dostawal za duzo


Obrazek

Tendi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lut 02, 2010 14:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tendi » pt kwie 09, 2010 16:37

Przed tymi wszystkimi cyrkami z TPSem itd jezdzilem tak jak jest i nigdy mi nie strzelil, i ogolnie nie bylo problemow. Bylem u dobrego gazownika i tez powiedzial zebym to wyrzucil i wstawil przewod bez tego, z forum kolega na PW tez mi napisal ze jest niepotrzebny.
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 16:37 przez Tendi, łącznie zmieniany 1 raz.


Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E

Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » pt kwie 09, 2010 20:44

dokładnie, przy 2 gen tej śruby regulacyjnej być nie powinno, dawkę ustawia silnik krokowy.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Pigi1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt paź 16, 2007 21:28
Lokalizacja: Kościerzyna&Gdańsk

Post autor: Pigi1234 » ndz maja 16, 2010 11:18

Witam podłącze się do tematu Mam silnik 2e sekwencją strzela mi cały czas w kolektor i na benz. i na gazie nie da się jechać, chodzi nie równo jak by na 3 gary... Świece przewody kopułka palec wszystko nowe... Pomocy



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz maja 16, 2010 13:55

Masz źle ustawiony zapłon, skoro strzela na każdym paliwie... Myślę że powinieneś go opóźnić trochę. Być może po prostu skoczył Ci rozrząd o ząbek, albo zawór któryś się przywiesza.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości