Czujnik cisnienia oleju i inne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomekg1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr sty 13, 2010 12:08
Lokalizacja: lubelskie

Czujnik cisnienia oleju i inne

Post autor: Tomekg1313 » czw kwie 08, 2010 09:23

Witam. Brat ma taki problem że jego mkIII 1.4 już kończy żywot. Ciśnienie oleju na jałowym prawie 0 i kontrolka miga i brzęczyk ciągle brzęczy.

I tu moje pytanie czy da się te przewody od czujnika podpiąć jakoś żeby się ten brzęczyk i kontrolka nie odzywała?

Będzie on jeździł tym na tym silniku aż padnie bo olej chla i wodę zbiorniczkiem wysadza.

Czy jeśli wodę wysadza i mocno na biało dymi to mogła uszczelka pod głowicą paść?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw kwie 08, 2010 09:25

Tomekg1313 pisze:Czy jeśli wodę wysadza i mocno na biało dymi to mogła uszczelka pod głowicą paść?
tak
Tomekg1313 pisze:I tu moje pytanie czy da się te przewody od czujnika podpiąć jakoś żeby się ten brzęczyk i kontrolka nie odzywała
coś pewnie się da, tylko czy jest sens jak silnik już ledwo zipie :crazy:



Tomekg1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr sty 13, 2010 12:08
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Tomekg1313 » czw kwie 08, 2010 09:30

To brzęczenie jest mocno denerwujące. A jeśli silnik jest do wymiany to chcemy sprawdzić ile wytrzyma. Golfina jest już mocno zmęczony życiem i służy mu jako drugi samochód jest on w gazie więc służy mu do tłuczenia się po okolicy.

[ Dodano: 08 Kwi 2010 09:32 ]
Tak więc jeśli ktoś wie co zrobić żeby obejść te czujniki to byli byśmy wdzięczni.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw kwie 08, 2010 09:49

kontrolkę to możesz żaróweczkę wykręcić, brzęczyk trzeba podobnie potraktować, można go zalepić jakąś plasteliną lub po prostu wylutować



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 08, 2010 09:49

Tomekg1313, jeden trzeba zetknąć z masą drugi rozewrzeć ale który dokładnie nie powiem. Masz dwie kombinacje więc sprawdź.
Jeden czujnik daje sygnał zbyt małego ciśnienia poprzez załączenie masy, drugi poprzez rozłączenie masy.
Ja raczej postarałbym się naprawić silnik zamiast go zatrzeć.
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 09:50 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomekg1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr sty 13, 2010 12:08
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Tomekg1313 » czw kwie 08, 2010 10:22

Dzięki!
Szczerze to się nie opłaca remontować silnik ma pewnie z 350 tys, za duży koszt takiego generalnego remontu a u niego ten golfik to był taki wół roboczy że już na siebie zarobił.



lukasz-79-30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 08:12
Lokalizacja: białystok

Post autor: lukasz-79-30 » czw kwie 08, 2010 13:04

masz niebieski i biały czujnik spróbuj z niebieskiego zdjąć i zmasować , a co do uszczelki to masz posadzoną musisz ja wymienić

[ Dodano: 08 Kwi 2010 13:06 ]
silnik kupisz za 700zl remont jest nie opłacalny

[ Dodano: 08 Kwi 2010 13:09 ]
silnik kupisz za 700zl remont jest nie opłacalny



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości